اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

معاون استاندار یزد؛ بیمارستان صحرایی کرونا در استان برپا می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، از راه‌اندازی بیمارستان صحرایی برای بیماران کرونایی در این استان خبر داد و گفت: ظرفیت تخت‌های بیمارستانی استان رو به اتمام و زنگ خطر کمبود تخت و وضعیت هشدار به صدا درآمده است.

معاون استاندار یزد؛  بیمارستان صحرایی کرونا در استان برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری احمد ترحمی با بیان این‌که ظرفیت تخت‌های بیمارستانی رو به اتمام و زنگ خطر کمبود تخت و وضعیت هشدار به صدا درآمده است، اظهار کرد: برای پیشگیری از بحرانی بزرگ‌تر، در اسرع وقت امکان سنجی و شرایط برپایی بیمارستان صحرایی برای پذیرش بیماران کرونایی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به ضرورت راه‌اندازی بیمارستان صحرایی برای پذیرش بیماران کرونایی در استان یزد، افزود: برای برپایی و استقرار بیمارستان صحرایی، با قید فوریت‌ از مدیران کل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران استانداری خواسته شده تا با همکاری دستگاه‌های مربوطه تمام توان استان را در این  خصوص به کار بگیرند.

معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، گفت: متاسفانه استان یزد در شرایط بحرانی به لحاظ همه‌گیری و شیوع بیماری کرونا قرار دارد و با وجود همه اقدامات و هشدارها، همچنان شاهد رعایت نشدن پروتکل‌‎ها در سطح جامعه و در بین مردم و خانواده‌ها هستیم.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد در پایان ‌سخنان خود خاطرنشان کرد: بیشترین نمونه درگیری و علائم ابتلا به کرونا نیز برحسب غربالگری‌های صورت گرفته ناشی از مهمانی‌های خانوادگی و اجتماعات بدون رعایت فاصله اجتماعی و استفاده نکردن از ماسک است.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول