اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

لحظات شاد با «جمعه بازار» در کانال کردی شبکه سحر

برنامه مفرح و شاد «جمعه بازار» از این جمعه میهمان خانه های مخاطبان کرد زبان شبکه سحر خواهد بود.

لحظات شاد با «جمعه بازار» در کانال کردی شبکه سحر

خبرگزاری فارس- سارا چپقلو: «جمعه بازار» عنوان برنامه ای ترکیبی با ساختار اجتماعی و مفرح می باشد که از با آیتم های مختلف و متنوع لحظات شاد و نشاط آوری را در روزهای جمعه برای هموطنان کرد به ارمغان خواهد آورد.

اسعد خوشگوار؛ تهیه کننده این برنامه، اصلی ترین بخش را معرفی آثارهنرمندان کرد عراقی و ایرانی عنوان کرد و گفت علاوه بر تشریح آثار و فعالیت هنرمندان از گذشته تا به امروز از طریق اسکایپ نیز با آنان ارتباط برقرار خواهد شد و ضمن ارائه اطلاعات در خصوص آخرین فعالیت های هنری اشان در خصوص چگونگی گذراندن اوقات فراغت اشان در روز جمعه گفت و گوی صمیمانه ای انجام خواهد شد. 

وی ادامه داد: معرفی جاذبه های گردشگری درتهران و نیز معرفی سایت ها و اپلیکیشن هایی برای توریست هایی که می خواهند اطلاعاتی در خصوص مناطق گردشگری و یا فرهنگ لغات بدست بیاورند توسط کارشناس مجری؛ رامین نوری اجرا خواهد شد و اطلاعات بسیار مفیدی را به علاقمندان سفر به ایران ارائه خواهد کرد. 

اسعد خوشگوار همچنین اخبارجدید ترین رویدادهای فرهنگی و هنری مربوط به بازیگران ایرانی، پلی بگ موسیقی های شاد و مفرح را از دیگر بخش های متنوع این برنامه اعلام کرد. 

«جمعه بازار» به تهیه کنندگی، کارگردانی، اجرا و تدوین و گرافیک؛ اسعد خوشگوار، تصویر برداران؛ علی رضا بابایی، حسین فدائی، دستیار فنی و صدابردار؛ شاهین فروزی، دستیار تهیه؛ سارا اسدی و اجرای گلاله رحمتی جمعه ها ساعت ۹:۴۵ صبح به مدت ۴۵ دقیقه پخش و تکرار آن ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه شب از کانال کردی شبکه سحر خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول