اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان مرکزی از محل موقوفات

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل موقوفات برای مبازره با کرونا هزینه و بیش از ۲۵ هزار بسته معیشتی در شرایط کرونا بین نیازمندان و افراد آسیب‌دیده توزیع شده است.

توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان مرکزی از محل موقوفات

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام عبدالله واحدی ظهر امروز در همایش وقف و رسانه اظهار کرد: با تعامل خوب و تلاش‌های تأثیرگذار با اهالی رسانه فرهنگ وقف حتی در ایام کرونایی نیز برقرار است و کمرنگ نشد.

وی با بیان اینکه باید در امورات وقف شفاف‌سازی صورت بگیرد افزود: حل مشکلات اوقاف مردم شفاف‌سازی مسئله مهمی است که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی بیان کرد: موفق شدیم با سرکشی‌های شبانه‌روزی به شهرستان بسیاری از مشکلات که برخی از آنها ۲۰ سال معطل مانده بود را حل کنیم.

واحدی با بیان اینکه امروزه باید فرهنگ وقف با توجه به مشکلاتی که برای اقشار مختلف به‌خصوص اقشار ضعیف وجود دارد باید بین مردم نهادینه شود اضافه کرد: توفیقات امروز مجموعه اوقاف به برکت دعا و مشارکت مردم بوده است.

وی با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات روستاها نیازمند برنامه‌ریزی مجزا است که اوقاف برنامه‌های مختلفی در دستور کار دارد تصریح کرد: تیم بازرسی استان به طور منظم و جدی مشکلات روستاها را پیگیری کرده و ساز و کار مرتبط با آن را ارائه کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: در ۶ ماهه ابتدای سال حدود ۳۰ وقف انجام شده در حالی که در کل سال ۹۸ این عدد برابر با ۳۱ بوده است و این نشان‌دهنده این است که مردم ولایت مدار استان به‌خوبی هدف و فرهنگ وقف را با کمک اطلاع‌رسانی اصحاب رسانه درک کرده‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی بیان کرد: ظرفیت‌های خوبی در این استان وجود دارد و باید از این ظرفیت‌ها بهره کافی را برد و از آن استفاده کرد.

به گفته وی بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل موقوفات برای مبازره با کرونا هزینه و بیش از ۲۵ هزار بسته معیشتی در شرایط کرونا بین نیازمندان و افراد آسیب‌دیده توزیع شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول