اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای ایستادگی مقابل دشمن

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان گفت: در شرایط فعلی باید با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و با گسترش روحیه ایثار مقابل توطئه‌های مختلف دشمن ایستادگی کنیم.

لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای ایستادگی مقابل دشمن

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان سمنان، جواد انوری به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، از خانواده‌های معظم شهدا، پرسنل ایثارگر و جانباز دفاع مقدس اداره کل امور مالیاتی استان سمنان تجلیل کرد و ضمن تجلیل از ایثارگری و حماسه‌سازی رزمندگان در دوران دفاع مقدس، امنیت کنونی را مرهون جان‌فشانی و ایثارگری آنان عنوان کرد.

او گفت: هفته دفاع مقدس یادآور افتخارات، شهامت‌ها، رشادت‌ها و امنیت، آسایش، رفاه و استقلال کشور مرهون خون شهداست که از تعلقات دنیوی گذشتند و نگذاشتند دشمنان پایشان به خاک این کشور برسد.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان با بیان اینکه هر چه می‌گذرد، بر قدر و احترام فرزندان و خانواده‌های شهدا افزوده می‌شود، خاطرنشان کرد: پیام برگزاری چنین مراسمی این است که اگر شهدا نیستند، ما به‌خوبی از عزیزانشان نگهداری کرده و تکریمشان می‌کنیم.

انوری تصریح کرد: همگی مقابل خون شهدا مسؤولیم و باید از این میراث بزرگی که امام و شهدا برایمان به یادگار گذاشته‌اند به‌خوبی صیانت کنیم.

او با اشاره به برکات انقلاب و دفاع مقدس عنوان کرد: از ویژگی‌های اصلی دفاع مقدس جنبه‌های دفاعی و معنویت است.

انوری با اشاره به تلاش و کوشش پرسنل اداره کل امور مالیاتی استان سمنان، کار در امور مالیاتی را جهادی و اقتصادی نامید و گفت: امیدواریم با همکاری و تعامل با یکدیگر در صحنه کار و تلاش به هدف اصلی سازمان که همان عدالت اقتصادی و اجتماعی است، جامه عمل بپوشانیم.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان با بیان اینکه پاسداشت یاد و خاطره جان‌فشانی‌های شهدا کمتر از شهادت نیست، افزود: انقلاب اسلامی و همه ما به‌عنوان خدمتگزاران نظام اسلامی مدیون خون پاک شهدا هستیم و باید همواره قدردان تلاش‌ها و مجاهدت‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان باشیم.

انوری بر ضرورت حرکت در مسیر شهدا تأکید کرد و گفت: یادآوری و بازگویی خاطرات شهدا و ایثارگران تذکراتی به ما می‌دهد و اگر به معنای واقعی کلمه هر فردی در جمهوری اسلامی خودش را مدیون شهدا و جانبازان بداند، دچار تقصیر نمی‌شود.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان تصریح کرد: وظیفه خادمان شهدا نسبت به خدمت‌رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران و ارائه خدمات مختلف به آن‌ها وظیفه دشوار و سنگین است که باید به بهترین نحو آن را انجام دهند.

انوری خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی باید با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و با گسترش روحیه ایثارگرانه بتوانیم مقابل توطئه‌های مختلف دشمن ایستادگی کنیم و از انقلاب اسلامی همان‌گونه که شهدا ایستادگی کردند، ما نیز مقاومت کرده و پاسداری کنیم.

در پایان این مراسم، از خانواده‌های شهدا، پرسنل ایثارگر و جانباز شاغل در اداره کل امور مالیاتی استان سمنان تجلیل شد.

انتهای پیام/74030/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول