اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

بررسی وضعیت بازار طلا در کرمانشاه/ قیمت‌ها کاهشی است

رئیس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه گفت: طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه بازار طلا با نوسان شدید قیمت همراه بود، اما امروز به یک آرامش نسبی تقریبا به یک وضعیت ثبات رسیده است.

بررسی وضعیت بازار طلا در کرمانشاه/ قیمت‌ها کاهشی است

محمدسعید جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: طی دو روز گذشته ب‌دلیل تزریق دلار از سوی دولت به صرافی‌های ملی در شهرهای تهران و اهواز، شاهد روند کاهشی قیمت دلار و طلا در بازار بودیم.

وی با بیان اینکه تزریق دلار فقط در شهرهای تهران و اهواز صورت گرفته است، افزود: بازار طلا نیز براساس قیمت دلار محاسبه می‌شود، لذا وقتی دلار کاهش پیدا کند، شاهد کاهش قیمت طلا نیز هستیم.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه تصریح کرد: اکنون قیمت دلار به ٢٨ هزار تومان رسیده و قیمت خرید طلا یک‌میلیون و ۲۳۱ هزار تومان و قیمت فروش یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

وی گفت: از امروز ساعت ١٨ تا روز دوشنبه هفته آینده بازار تهران و کانال‌های فروش تعطیل است که البته علت این تعطیلی هنوز مشخص نیست.

جعفری بیان کرد: طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه بازار با نوسان شدید قیمت همراه بود، اما امروز به یک آرامش نسبی رسید و تقریباً می‌توان گفت که وضعیت بازار ثبات گرفته است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول