اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هشدار شیخ صبری درباره ورود سازشگران به مسجدالاقصی

خطیب مسجدالاقصی و رئیس هیأت عالی اسلامی قدس اشغالی تأکید کرد که خطر بازدید سازشگران با رژیم صهیونیستی از مسجدالاقصی کمتر از یورش صهیونیست‌ها به این مسجد نیست.

هشدار شیخ صبری درباره ورود سازشگران به مسجدالاقصی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شیخ «عکرمه صبری» خطیب مسجدالاقصی و رئیس هیأت عالی اسلامی قدس اشغالی تأکید کرد که بازدید برخی از عادی‌کنندگان روابط با رژیم صهیونیستی از شهر قدس اشغالی، نتیجه آشکار جنایت عادی‌سازی روابط است.

صبری گفت که هر هیأتی که به دلیل عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی وارد قدس اشغالی می‌شود، ضرر و زیانش کمتر از یورش شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی نیست.

وی تصریح کرد که بازدید عادی‌کنندگان روابط با رژیم صهیونیستی از مسجدالاقصی کاملا مردود است و تمامی رژیم‌ها بایستی به روایت اسلامی درباره مسجدالاقصی بازگردند نه روایت یهودیان.

طبق گزارش وبگاه «العهد»، شیخ صبری افزود که ورود این هیأت‌ها به مسجدالاقصی تحت حمایت رژیم صهیونیستی اعتراف تلویحی به مشروعیت رژیم اشغالگر در شهر قدس اشغالی است.

صبری همچنین گفت که ورود این هیأت‌ها چیزی از واقعیت شهر قدس را تغییر نمی‌دهد و هرگز به رژیم اشغالگر هیچ گونه مشروعیتی برای اشغال قدس و مسجدالاقصی نمی‌بخشد.

شهر اشغالی قدس طی چند روز گذشته شاهد بازدید هیأتی از امارات تحت حمایت نظامیان صهیونیست بود.

امارات و رژیم صهیونیستی اخیرا روابط دیپلماتیک خود را علنی کرده‌اند و روز سه‌شنبه(دیروز) نیز یک هیأت رسمی امارات وارد فلسطین اشغالی شد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول