اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مظلومی: بی‌توجهی مسؤولان آستانه تحمل مردم را به حداقل رسانده است

نماینده مردم بهبهان در مجلس گفت: تورم لجام‌ گسیخته، بی‌ثباتی و نوسانات در قیمت‌ها و نیز در بورس زندگی را بر مردم سخت کرده و پنجه در گلوی نحیف‌شان انداخته و سخت می‌فشارد و بی‌‌توجهی مسؤولان این امر آستانه تحمل و صبوری‌شان را به حداقل ممکن رسانده است.

مظلومی: بی‌توجهی مسؤولان آستانه تحمل مردم را به حداقل رسانده است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدطلا مظلومی در نطق میان‌دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (چهارشنبه 30 مهر 99) گفت:‌ تورم لجام‌گسیخته، بی‌ثباتی قیمت ارز، مسکن و خودرو، بیکاری و نبود شغل برای جوانان، نوسانات بورس، پایین بودن حقوق و دستمزد، عدم پرداخت حق پرستاری و کمک هزینه دانشگاه معلولین و ... زندکی را بر مردم سخت، سفره آنها را کوچک و پنجه در گلوی نحیف و رنجور آنها انداخته و سخت می‌فشارد.

نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ بی‌خیالی و بی‌توجهی مسؤولین امر آستانه تحمل و صبوری مردم را به حداقل ممکن رسانده است.

وی افزود: مبلمان شهری بهبهان و فضای سبز، فضای کسب و کار، اشتغال‌زایی و نماد مدنیت آن در حد یک روستای بزرگ است.

مظلومی خاطرنشان کرد: آغاجاری علیرغم منابع عظیم نفت و گاز و نام و نشانی که در اوپک دارد و شعله‌های فلرش ایران را روشن کرده است خود در میان آتش بی‌مهری مسؤولین عالی‌رتبه اجرایی کشور می‌سوزد.

نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ مردم آغاجاری نان روزمره خود را از نانوایی محل به صورت نسیه خرید و در زمان پرداخت یارانه قرض خود را ادا می‌کنند.

وی افزود: آسیب‌های اجتماعی، فقر و بیکاری مردم این شهرستان را آماج حملات نسل‌کشی خود قرار داده است و قهرا مجبور به ترک این دیار شده‌اند.

مظلومی خاطرنشان کرد: مردم مستأصل و از سر بی‌پناهی به نمایندگان متوسل و دست شکوه و استغاثه به آسمان بلند اما نجیبانه می‌گویند ترا به خدا فکری به حال این ملت و این کشور کنید و با طرح یک سؤال استفهامی می‌پرسند این روند تا کی ادامه دارد و خواهان ورود مجلس برای پایان‌بخشیدن به ماجرای غم‌انگیز هستند.

نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به دیگر مشکلات حوزه انتخابی خود از مسؤولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول