اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

پاک‌مهر:‌کلنگ بی‌حاصل مسئولان اجرایی ضربه بر اعتماد مردم است

نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: کلنگ بی‌حاصلی که رئیس‌جمهور و وزرا برای پروژه‌ها می‌زنند کلنگ بر زمین نیست بلکه کلنگ بر اعتماد مردم است.

پاک‌مهر:‌کلنگ بی‌حاصل مسئولان اجرایی ضربه بر اعتماد مردم است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدمحمد پاک‌مهر در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (چهارشنبه 30 مهر 99) گفت: سخن من گلایه و شکایت از بی‌عدالتی‌ها،‌تبعیض‌ها،‌ عدم انگیزه و نشاط و نبود مدیریت کارآمد انقلابی و جهادی است.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌صحبت من گلایه و شکوه از گرانی‌های کمرشکن، بیکاری،‌ تورم افسارگسیخه، نبود و یا ضعف شدید نظارت،‌ نبود مدیریت هوشمند، دلسوزانه دردمند و درونگرا و متاسفانه برونگرا و بیگانه‌نگر و برجام محور.

وی افزود:‌گلایه من گلایه و شکایت از مدیریت درون اتاق یا ویلای شیشه‌ای و نظرسنجی‌های چشم برزخی است. گلایه از قول‌های انتخاباتی درآمدی آنچنان سرشار اقتصادی و مالی مردم است.

پاک‌مهر خاطرنشان کرد: صحبت من گلایه و مطالبه‌گری مردم از بی‌اطلاعی رئیس جمهور دولت تدبیر و امید از گرانی‌های 200 درصدی بنزین است. اکنون گله‌مند و نگرانم چه بسا بی‌اطلاعی ایشان از گرانی افسارگسیخته و لحظه‌ای و نجومی بازار سکه و دلار و طلا،‌مسکن و خودرو، نهاده‌های دامی و کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی خصوصا اقشار ضعیف و محروم جامعه است.

نماینده مردم بجنورد در مجلس اظهار داشت: حرف من گله‌مندی و نگرانی از بی‌خبری آقای رئیس‌جمهور از دغدغه‌های مظلومانه و به حق و به جای بیش از 50 میلیون سهامدار بورس است. صحبت من گلایه از چرخش چرخ‌های سانتریفیوژ و چرخش چرخ‌های زندگی مردم که متاسفانه با تدبیر و علی برکاته‌ الله هر دو فلج شدند، است.

وی گفت: نگرانم و گله‌مندم با نجابت و اخلاق مداری و صبر جمیل انقلابی مردم، نمایندگان مجلس فردای قیامت شرمنده شهدای عزیزی همچون حاج قاسم سلیمانی‌ها شویم.

پاک‌مهر با انتقاد از عدم بی‌نتیجه ماندن کلنگ زنی‌ها در حوزه انتخابیه‌اش، خاطرنشان کرد:آقای رئیس‌جمهور و آقایان وزرا کلنگ بی‌حاصل و بی‌ثمری که می‌زنید بدانید که این کلنگ بر زمین نیست بلکه کلنگ بر اعتماد مردم است و ایضا کلنگ بر فرق و قلب مردم است.

نماینده مردم بجنورد در مجلس  در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه‌ خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی و حل آنها شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول