اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اشتغالزایی برای 60 زن سرپرست خانوار با همکاری خیرین خدابنده ای

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده از راه‌اندازی مرکز خیریه در خدابنده با همکاری خیرین خبر داد و گفت: در این راستا برای 60 زن سرپرست خانوار اشتغالزایی می‌شود.

اشتغالزایی برای 60 زن سرپرست خانوار با همکاری خیرین خدابنده ای

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، در راستای کمک به اشتغالزایی برای افراد نیازمند، مرکز نیکوکاری حضرت قیدار نبی (ع) در شهرستان خدابنده راه‌اندازی شده است.

این مرکز نیکوکاری با همکاری اداره کل کمیته امداد زنجان و اوقاف راه‌اندازی شده و قرار است در قالب فعالیت آن برای زنان سرپرست خانوار اشتغالزایی شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده در این باره گفت: این مرکز نیکوکاری در ساختمان قدیمی اوقاف راه‌اندازی شده است و دارای 350 متر زیربنا است.

علی ذوالقدر گفت: در این مرکز 30 نفر از زنان سرپرست خانوار مشغول کارهای خیاطی و قالیبافی خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه اشتغالزایی برای این افراد از طریق پرداخت تسهیلات صورت خواهد گرفت، اضافه کرد: علاوه بر 30 نفری که به صورت مستقیم مشغول به کار می‌شوند، 30 نفر نیز به صورت غیرمستقیم مشغول به کار خواهند شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه این کارگاه از هفته آتی به صورت رسمی کار خود را آغاز خواهد کرد، گفت: فعالیت زنان سرپرست خانوار در این مرکز موجب ایجاد درآمد پایدار برای آنها خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده در ادامه از تهیه 70 بسته غذایی از محل موقوفه امیرنظام اردهین خبر داد و گفت: این بسته‌های غذایی بین چهار روستایی که زیرپوشش این موقوفه هستند، توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/73004/ق/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول