اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

شب قبل از بازی 7 عضو تیم به کرونا مبتلا شدند/ انتظار داشتیم لیگ با چند هفته تأخیر برگزار شود

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: شب قبل از بازی به ما اطلاع دادند که 7 نفر از بازیکنان و کادر فنی کرونا دارند در حالی که ساعت 11 صبح روز بعد بازی داشتیم.

شب قبل از بازی 7 عضو تیم به کرونا مبتلا شدند/ انتظار داشتیم لیگ با چند هفته تأخیر برگزار شود

فاطمه محمدخانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در خصوص برگزاری لیگ هندبال بانوان اظهار داشت: با شرایطی که کرونا ایجاد کرد همه تیم‌ها مشکلاتی داشتند، یارگیری با تأخیر انجام شد و تمرینات را دیرتر شروع کردیم.

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان افزود: اصفهان از شهرهایی است که شیوع کرونا بیشتر است و مجبور شدیم مدتی تمرینات را تعطیل کنیم، در کل تمرینات خوب برگزار شد و بازیکنان در سطح خوبی بودند.

وی با اشاره به بازی نخست سپاهان در لیگ بیان داشت: در بازی با اشتادسازه مشهد نتوانستیم بازیکن تعویضی خوب داشته باشیم، در طول بازی از حریف پیش بودیم اما به دلیل خستگی بازیکنان و نداشتن تعویض‌های خوب این بازی را واگذار کردیم.

محمدخانی ادامه داد: شنبه وارد تهران شدیم و تست کرونا دادیم، قرار بود ۲۴ ساعت بعد جواب تست‌ها مشخص شود، ساعت ۲۱:۴۵ شب قبل از بازی به ما اطلاع دادند که ۷ نفر از بازیکنان و کادر فنی کرونا دارند در حالی که ساعت ۱۱ صبح روز بعد بازی داشتیم؛ این در حالی است که وقتی از اصفهان آمدیم، تست دادیم و مشکلی نبود.

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان تصریح کرد: متاسفانه ۷ نفر از بازیکنان و کادر فنی تیم درگیر بیماری کرونا شدند و در این بین ۳ بازیکن اصلی ما نیز حضور داشتند، این مسأله ضربه بزرگی به ما زد و شوک بزرگی به کادر فنی و بازیکنان وارد کرد.

وی در مورد بازی بعدی سپاهان در لیگ برتر بیان داشت: با تیم فیروزآباد بازی داریم که بازیکنان جوان و باانگیزه‌ای دارد؛ البته بچه‌های سپاهان انگیزه زیادی دارند و امیدواریم با دست پر از زمین خارج شویم.

محمدخانی با اشاره به این‌که تیم ما برای قهرمانی آمده است، یادآور شد: باشگاه حمایت بسیار خوبی از تیم انجام داده است، بازیکنان خوبی را به تیم اضافه کردیم و در کنار آن‌ها بازیکنان جوان که سپاهان چندین سال برای آن‌ها تلاش کرده است، حضور دارند؛ میانگین سنی تیم خیلی پایین است و امیدواریم به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان با اشاره به کیفیت لیگ برتر خاطرنشان کرد: تیم‌ها در سطح خوبی هستند و تیم‌های جوان نیز انگیزه بالایی دارند؛ لیگ برتر با وجود کرونا، لیگ جذاب و زیبایی است و شاهد بازی‌های خوبی هستیم.

وی در پایان مورد برگزاری لیگ در شرایط فعلی گفت: بعد از برگزاری مسابقات آقایان فکر می‌کردیم مسابقات بانوان با تأخیر برگزار شود اما تصمیم فدراسیون بوده است؛ انتظار داشتیم مسابقات حداقل با ۲ یا ۳ هفته تأخیر برگزار شود زیرا شهرهای اصفهان و تهران از نظر کرونا شرایط خوبی نداشته و ندارند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول