اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

مجتمع فرهنگی و حسینیه آستان امامزاده سید علی(ع) احداث می‌شود

معاون بهره‌وری اوقاف استان قم گفت: مجتمع فرهنگی و حسینیه آستان مقدس امامزاده سید علی(ع) با زیربنای 9 هزار متر مربع احداث می‌شود.

مجتمع فرهنگی و حسینیه آستان امامزاده سید علی(ع) احداث می‌شود

 به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، رحیمی در آیین کلنگ‌زنی مجتمع فرهنگی و حسینیه آستان امامزاده سید علی(ع) که پیش از ظهر امروز برگزار شد اظهار کرد: از حدود دو سال قبل، مراحل طراحی و تهیه طرح جامع آستان مقدس امامزاده سید علی(ع) در حال انجام است.

وی افزود: این طرح از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه تصویب شده و طراحی و تدوین طرح هم بر همین اساس صورت گرفته است.

معاون بهره‌وری اوقاف استان قم با بیان اینکه طرح فنی و مهندسی پروژه آماده شده است گفت: پس از این مدت، وارد فاز اجرایی شده‌ایم و عملیات ساخت به زودی آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: در این مجموعه و در قالب طرح جامع، دو طبقه پارکینگ، یک باب سالن چند منظوره همراه با نیم طبقه و یک طبقه هم برای راه‌اندازی واحدهای آموزشی و فرهنگی ساخته می‌شود.

رحیمی زیربنای کلی مجتمع فرهنگی و حسینیه حرم مطهر امامزاده سید علی(ع) را 9 هزار متر مربع ذکر کرد و گفت: زمان‌بندی اجرای پروژه 36 ماه است که از امروز آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول