اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تصویب بندهایی از اصلاح ساختار بودجه در کمیسیون بودجه مجلس

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: برخی از بندهای اصلاح ساختار بودجه مورد بررسی و تصویب قرار گرفت و مقرر شد در جلسه عصر همین موضوع ادامه یابد تا سازمان برنامه بودجه برای تدوین بودجه 1400 و بر مبنای آن بودجه را نهایی کند.

تصویب بندهایی از اصلاح ساختار بودجه در کمیسیون بودجه مجلس

غلامحسین کرمی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره جلسه صبح امروز (سه‌شنبه 29 مهر) اظهار داشت: در جلسه امروز در خصوص اصلاح ساختار بودجه و طرح تأمین کالاهای اساسی بحث و گفت‌وگو شد و دیوان محاسبات محاسبات خود را در اصلاح ساختار بودجه به کمیسیون ارائه داد. 

وی افزود: برخی از بندهای اصلاح ساختار بودجه مورد بررسی و تصویب قرار گرفت و مقرر شد در جلسه عصر همین موضوع ادامه یابد تا سازمان برنامه بودجه برای تدوین بودجه 1400 و بر مبنای آن بودجه را نهایی کند. 

وی درباره طرح تأمین کالاهای اساسی نیز گفت: نماینده دولت و نماینده سازمان تأمین اجتماعی در جلسه صبح امروز کمیسیون حضور داشتند و پیشنهاد شد برای تأمین منابع طرح تأمین کالاهای اساسی از بدهی دولت به تأمین اجتماعی به این طرح کمک شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول