اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

شهردار پلدختر عزل و سرپرست شهرداری منصوب شد

رییس شورای اسلامی شهر پلدخترگفت: مصوبه شورای اسلامی این شهر مبنی بر عزل شهردار و تعیین سرپرست شهرداری دوم مهرماه جاری به کمیته انطباق فرمانداری پلدختر ارسال شد.

شهردار پلدختر عزل و سرپرست شهرداری منصوب شد

غلامرضا نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگارفارس در پلدختر، اظهار داشت: طبق قانون فرماندار پلدختر به عنوان رییس کمیته انطباق ملزم و موظف به ابلاغ رای این کمیته پس از 14 روز دریافت و بررسی مصوبه  شورا مبنی بر تایید و یا رد آن است.

وی افزود: مصوبه شورای اسلامی شهر پلدختر پنجم مهر ماه جاری در کمیته انطباق فرمانداری تایید شد ، اما فرماندار آن را پس از گذشت 2 هفته به شورای اسلامی ابلاغ نکرد.

رییس شورای اسلامی شهر پلدختر گفت: فرماندار پلدختر در پاسخ به پیگیری‌ها و مراجعات متعدد و مکرر شورا  بر تایید امضا خود در کمیته انطباق مبنی بر تایید مصوبه این شورا مصر بود.

وی افزود: بنا به اظهارات فرماندار پلدختر، مقررشد تا پایان وقت اداری دیروز (دوشنبه) تایید مصوبه به شورای شهر ابلاغ شود که این کار صورت نگرفت و تماس های مکرر شورا با فرماندار پلدختر برای پیگیری موضوع  بی‌نتیجه ماند.

نصیری یادآور شد: بر اساس  آیین نامه اجرایی مصوبه سال 1396 ماده 90  قانون  شورا، چنانچه تا 2 هفته مصوبه شورا مبنی بر عزل شهردار مورد اعتراض کمیته انطباق قرار نگیرد، این مصوبه، لازم الاجرا  است، بنابر این  شهردارپلدختر ازسوی شورا  عزل شد.

رییس شورای اسلامی شهر پلدختر گفت: شورای اسلامی شهر برابر تبصره ذیل ماده 83 قانون شوراها ابلاغ سرپرست شهرداری پلدختر که پیش از این انتخاب شده بود را صادر کرد.

محمد شرفی نصیری صبح امروز (سه شنبه) به عنوان سرپرست شهرداری پلدختر با نشستن برکرسی شهردار فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد و جلسه‌ای داخلی با کارکنان  این نهاد برگزارکرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول