اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

۱۲ باشگاه برای پلمب به اداره اماکن زنجان معرفی شده است

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ۱۲باشگاه ورزشی بخاطر عدم رعایت قانون جهت پلمب به اداره اماکن معرفی شده‌اند و فرقی در باشگاه‌های ورزشی نیست همه باید تعطیل شوند.

۱۲ باشگاه برای پلمب به اداره اماکن زنجان معرفی شده است

محمدعلی حمزه‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان درباره تمدید تعطیلی یک هفته‌ای باشگاه‌های ورزشی در سطح استان، اظهار کرد: طی دو هفته، بیش از ۲۵۰ بازرسی از باشگاه‌ها صورت گرفته و ۱۲ باشگاه به خاطر عدم رعایت قانون و انجام فعالیت‌های ورزشی به اداره اماکن معرفی شده است.

وی با بیان اینکه این تعطیلی‌ها از طرف ستاد کرونای استان زنجان اعمال شده است، افزود: بر این اساس، بازرسی‌ها بر اساس تقسیم‌بندی به وسیله کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان، اداره شهرستان و هیأت پزشکی ورزشی به صورت مرتب انجام می‌شود.
 
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان به وضعیت نابسامان کرونا اشاره کرد و گفت: وضعیت استان مطلوب نیست و در صورتی که رعایت نشود دچار مشکل خواهیم شد و باید بیشتر از قبل رعایت کرد و به فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک توجه ویژه‌ای شود.

حمزه‌پور با تاکید بر لزوم انجام ورزش برای افراد در شرایط کرونا، افزود: باشگاه‌های ورزشی مکانی پرخطر برای انتشار ویروس کرونا به شمار می‌رود و هر خانه باید یک باشگاه ورزشی باشد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: در همین راستا افراد در خانه می‌توانند ورزش‌های کششی، قدرتی را انجام هند، در واقع ورزش کردن ایمنی بدن را بالا برده و از افسردگی جلوگیری کرده و فشارهای روانی را کاهش می‌دهد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول