اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

بازرسی و نظارت کارشناسان بهداشت از اصناف اهواز شدت میگیرد

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: تشدید تیم‌های بازرسی و نظارتی از اصناف در دستور کار کارشناسان سلامت محیط قرار گرفته‌است.

بازرسی و نظارت کارشناسان بهداشت از اصناف اهواز شدت میگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مهران احمدی بلوطکی رییس مرکز بهداشت غرب اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمام صنوف اولویت‌های مهم در پیشگیری از بیماری کووید ۱۹ همچون شستن مرتب دست‌ها، استفاده از ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی، ضدعفونی و گندزدایی سطوح و تهویه مناسب را رعایت کنند چرا که شیوع و افزایش ناگهانی موارد مبتلا به بیماری کرونا در کلان‌شهر اهواز نتیجه بی‌توجهی مردم به شیوه نامه‌های بهداشتی است.

وی افزود: تشدید تیم‌های بازرسی و نظارتی از اصناف در دستور کار کارشناسان سلامت محیط قرار گرفته‌است.

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجبور به بازگشت به عقب و اعمال محدودیت‌ها و تعطیلی صنوف خواهیم بود.

وی ادامه داد: اکثریت پلمب‌های انجام‌شده به دلیل رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی مرتبط با بیماری کووید ۱۹ به‌ویژه عدم استفاده از ماسک بوده‌است.

مهران احمدی بلوطکی تصریح کرد: استفاده از ماسک اجباری بوده و در صورت تخلف از سوی اصناف ضمن معرفی به مراجع قضایی و پرداخت جریمه مجبور به پلمب محل خواهیم شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول