اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

کلاس‌های آموزشی دانشجویان جدید6 ساعت در هفته برگزار می‌شود/ حضور دانشجویان در دانشگاه منوط به شرایط ویروس کرونا

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه ورودی‌های جدید دانشگاه از هفته آینده پذیرش می‌شوند، گفت: برای جبران تأخیر در شروع تحصیل دانشجویان مقطع کارشناسی در طول هفته کلاس‌های آموزشی به 6 ساعت افزایش می‌یابد.

کلاس‌های آموزشی دانشجویان جدید6 ساعت در هفته برگزار می‌شود/ حضور دانشجویان در دانشگاه منوط به شرایط ویروس کرونا

سیاوش خرسندی معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با بیان اینکه برگزاری کلاس‌های آموزشی مجازی دانشجویان تازه ورود به شرایط شیوع ویروس کرونا بستگی دارد، گفت: کلاس‌های آموزشی مجازی برای دانشجویان ورودی جدید در آبان‌ماه برگزار خواهد شد. به طوری که دانشگاه برای جبران تأخیر دانشجویان در سال تحصیلی جدید از ابتدای آبان‌ماه کلاس‌های آموزشی را به صورت فشرده در قالب سه جلسه در هفته برگزار می‌کند.

* دانشجویان  براساس تقویم آموزش دانشگاه ۶ ساعت در طول هفته آموزش ببینند

وی افزود: دانشجویان تازه ورود در مقطع کارشناسی باید براساس تقویم آموزش دانشگاه ۶ ساعت در طول هفته آموزش ببینند. این در حالی است که اگر وضعیت شیوع ویروس کرونا در آن زمان مناسب باشد دانشجویان یک ماه به صورت حضوری در دانشگاه حاضر خواهند شد اما در غیر این صورت باید کلاس‌های آموزشی خود را در بستر مجازی دنبال کنند.

* تمامی امکانات آموزش در بستر فضای مجازی برای دانشجویان مهیا است

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر اضافه کرد: دانشگاه صنعتی امیرکبیر تمامی امکانات آموزش در بستر فضای مجازی را برای دانشجویان مهیا کرده است. از طرفی باید به این نکته اشاره کنم که براساس تصمیم شورای دانشگاه دانشجویان ورودی جدید ۱۲ واحد درسی را پشت‌سر می‌گذارند. این در حالی است که پیش‌بینی می‌شود پس از اعلام نتایج از سوی سازمان سنجش این دانشگاه ۱۲۰۰ دانشجوی کارشناسی را پذیرش خواهد کرد.

* مسئولان تسهیلات و امکانات لازم برای استفاده دانشجویان از اینترنت رایگان را فراهم کنند 

خرسندی در پایان گفت: تنها مشکلی که در حال حاضر برای سیستم آموزش مجازی در دانشگاه وجود دارد اینترنت دانشجویان است که باید مسئولان مربوطه، تسهیلات و امکانات لازم را برای استفاده دانشجویان از اینترنت رایگان را فراهم کنند چرا که بعضی از محتواهای آموزشی اکنون رایگان نبوده و برای دانشجویان هزینه‌ دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول