اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

انسان سالم محور توسعه کشور است/ اصالت و سلامت کالا را بررسی کنید

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با توجه به هشدارها و پیام های بهداشتی در خصوص استفاده از کالاهای سلامت محور، گفت: برچسب سلامت و اصالت سازمان غذا و دارو را رویت نموده و اصالت فرآورده خریداری شده را از طریق ارسال پیامک بررسی کنید.

انسان سالم محور توسعه کشور است/ اصالت و سلامت کالا را بررسی کنید

قباد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: اجرای برنامه جامع پیشگیری و تشدید مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور و به منظور فرهنگ‌سازی‌، اطلاع‌رسانی‌، آموزشی و آگاهی‌بخشی عمومی از مهمترین برنامه‌های مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور است.

وی با بیان اینکه در این راستا خانواده‌ها باید به هشدارها و پیام‌های بهداشتی در این خصوص توجه کنند، گفت: انسان سالم محور توسعه کشور است، بنابراین در حفظ سلامت خود و افراد خانواده کوشا باشید.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: به منظور حفظ سلامت خود و افراد خانواده از خرید و استفاده از هرگونه فرآورده آرایشی و بهداشتی، تجهیزات پزشکی و دارویی فاقد مجوزهای بهداشتی و خارج از شبکه رسمی توزیع اکیداً خودداری کنید.

وی گفت: در هنگام خرید اقلام آرایشی، بهداشتی و تجهیرات پزشکی خارجی یا وارداتی حتما برچسب سلامت و اصالت سازمان غذا و دارو را رویت کرده و اصالت فرآورده خریداری شده را از طریق ارسال پیامک بررسی کنید.

محمدی تصریح کرد: هیچگونه نظارت و کنترل بهداشتی بر فرایند تولید و بسته‌بندی و واردات کالاهای فاقد مجوزهای بهداشتی و خارجی قاچاق صورت نگرفته و اکثرا حاوی مواد اولیه غیرمجاز و مضر هستند.

انتهای پیام/پ
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول