اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

پرداخت بیش از ۱۹ میلیارد ریال تسهیلات کرونا به فعالان صنایع دستی قزوین

معاون صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی استان قزوین از پرداخت بیش از ۱۹ میلیارد ریال به متقاضیان تسهیلات کرونا در حوزه صنایع‌دستی استان خبر داد.

پرداخت بیش از ۱۹ میلیارد ریال تسهیلات کرونا به فعالان صنایع دستی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سید میثم حصاری معاون صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: در راستای حمایت از تولید‌کنندگان صنایع‌دستی برای جبران بخشی از خسارات وارد شده به فعالان این حوزه به دلیل شیوع بیماری کرونا، از آغاز امسال تا کنون مبلغ ۱۹ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال تسهیلات به ۲۳۶ نفر از متقاضیان حوزه صنایع‌دستی پرداخت شده است.

حصاری اظهار کرد: در سطح استان تعداد ۳۲۲ پرونده درخواست تسهیلات با اشتغال ۱۳۳۹ نفر و مبلغ درخواستی ۱۴۷ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال تا کنون در رسته صنایع‌دستی سامانه کارا – تسهیلات  کرونا – ثبت نام کرده‌اند که ۲۳۶ پرونده متقاضی با اشتغال ۲۴۲ نفر تسهیلات خود را دریافت نموده و باقی پرونده‌ها در دست بررسی بانک عامل قرار دارند.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی استان قزوین افزود: هنرمندان صنایع دستی می توانند با ورود به سامانه کارا برای ثبت نام و استفاده از تسهیلات کرونا با کارمزد ۱۲ درصد تا پایان مهرماه اقدام نمایند.

او خاطرنشان کرد: امیدواریم با ارائه این تسهیلات بخشی از خسارات وارد شده به هنرمندان و تولیدکنندگان صنایع دستی استان در دوره شیوع کرونا جبران شده و بار دیگر شاهد فعالیت کارگاه‌ها، دوره‌های آموزشی و رونق بازار این حوزه در سطح استان باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول