اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

رشد 89 درصدی کمک مردم قم به ایتام و فرزندان محسنین

رئیس اداره اکرام و محسنین کمیته امداد استان قم گفت: مردم استان قم در نیمه نخست سال جاری به ایتام و فرزندان محسنین استان با رشد 89 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به حدود 12 و نیم میلیارد تومان رسید.

رشد 89 درصدی کمک مردم قم به ایتام و فرزندان محسنین

حسین قره داغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به ایتام زیرپوشش کمیته امداد استان قم اظهار کرد: حدود هزار و 800 یتیم و حدود سه هزار و 200 فرزند محسنین در استان مددجوی کمیته امداد هستند.

وی ادامه داد: مردم استان قم در نیمه نخست سال جاری به ایتام و فرزندان محسنین استان با رشد 89 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به حدود 125 میلیارد تومان رسید که بخش اعظم آن به صورت نقدی و بخشی هم به صورت غیرنقدی کمک شد، کمک‌های غیرنقدی مردم به ایتام و فرزندان محسنین در استان در زمینه مواردی همچون جهیزیه، سبد کالا، لوازم التحریر و لباس بود.

رئیس اداره اکرام و محسنین کمیته امداد استان قم افزود: امسال در نیمه نخست سال جاری حدود سه هزار و 200 حامی جدید برای ایتام و فرزندان محسنین استان جذب کردیم تا تعداد حامیان این مددجویان در استان قم به 21 هزار حامی برسد.

قره داغی با اشاره به کمک حامیان به ایتام و فرزندان محسنین در استان قم اظهار کرد: سرانه کمک ماهیانه حامیان به ایتام در استان 400 هزار تومان و سرانه کمک ماهیانه حامیان به فرزندان محسنین در قم 175 هزار تومان است و استان قم رتبه دوم را در کشور در زمینه سرانه کمک حامیان به فرزندان محسنین دارد.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد استان قم در سال گذشته رتبه نخست را در کشور در زمینه تحقق درآمدهای نقدی در بخش اکرام ایتام کسب کرد و امسال در نیمه نخست سال جاری درصد تحقق درآمدهای کمیته امداد استان در بخش اکرام ایتام، 135 درصد بود.

انتهای پیام/78004*40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول