اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

هم افزایی بسیج رسانه و سازمان اوقاف برای پیش برد موضوع وقف در ایلام

معاون امور اجتماعی و فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: اوقاف به تنهایی و بدون مشارکت دستگاه‌ها نمی‌تواند فرهنگ وقف در ایلام را گسترش دهد باید از ظرفیت‌های مختلف برای ترویج آن استفاده کرد.

هم افزایی بسیج رسانه و سازمان اوقاف برای پیش برد موضوع وقف در ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، امروز در نشست تخصصی که بین بسیج رسانه و سازمان اوقاف برگزار شد، محمد علینظری مسوول بسیج رسانه ایلام، گفت: در استان ایلام به موضوع وقف پرداخته نشده است و باید فرهنگ سازی ویژه‌ای در این مورد صورت گیرد. 

وی افزود: توجه به وقف از مهم‌ترین موضوعاتی است که امسال در جشنواره ابوذر به آن پرداخته خواهد شد و اصحاب رسانه می‌توانند بهترین واقفان باشند که با تخصص، تعهد و قلم خود نقش مهمی در راستای تبیین و معرفی موقوفات داشته باشند. 

مسوول بسیج رسانه ایلام، تصریح کرد: نقش رسانه‌ها در مقوله وقف با اهمیت است؛ رسانه‌ها برای بهبود وضعیت اقتصادی معیشت کشور باید از طریق فرهنگ مشارکت مردمی و ترویج وقف استفاده کنند.

اوقاف به تنهایی نمی‌تواند فرهنگ وقف در ایلام را گسترش دهد

حجت‌الاسلام حسن شهیدی معاون امور اجتماعی و فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام نیز در ادامه گفت: اوقاف به تنهایی و بدون مشارکت دستگاه‌ها نمی‌تواند فرهنگ وقف در ایلام را گسترش دهد باید از ظرفیت‌های مختلف برای ترویج آن استفاده کرد.

وی افزود: ما وقتی موفق می‌شویم که موقوفات در استان ایلام انجام شود؛ هم افزایی و هم اندیشی زمانی جواب می‌دهد که تعاون مسالمت آمیز و با برنامه ریزی داشته باشیم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، گفت: رسانه‌ها باید در راستای تبلیغ و فرهنگ سازی فریضه وقف در بین آحاد افراد نیک اندیش جامعه و ایجاد بستر مناسب برای احیای موقوفات، نقش خود را ایفا کند.

انتهای پیام/ 970813

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول