اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

فرود اضطراری پرواز حامل گوسفندان به دلیل نقص فنی + فیلم

هواپیمای باری ۷۴۷ هما که با محموله دام زنده از کشور ترکیه عازم یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس بود، به دلیل نقص فنی در قسمت موتور مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه امام خمینی (ره) شد.

فرود اضطراری پرواز حامل گوسفندان به دلیل نقص فنی + فیلم

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس چند روز پیش هواپیمای باری بوئینگ ۷۴۷ شرکت هواپیمایی ایران ایر که به تازگی از تعمیرات اساسی بیرون آمده بود، به دلیل بروز نقص فنی در موتور مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه امام خمینی (ره) شد.

 

 

 

 

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به تازگی اطلاعیه ای درباره این پرواز منتشر کرده است.

در این اطلاعیه آمده است: هواپیمای باری ۷۴۷ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» که با محموله دام زنده از کشور ترکیه عازم یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس بود، به دلیل نقص فنی در قسمت موتور مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه امام خمینی(ره) شد.

در ادامه اطلاعیه ایران ایر آمده است: پس از فرود اضطراری هواپیما و به دلیل عدم وجود هواپیمای جایگزین، با همت کارکنان معاونت مهندسی و تعمیرات، با وجود مشکلات ناشی از تحریم و تقارن این اتفاق با تعطیلات آخر ماه صفر، در کمتر از سه روز و به‌صورت شبانه‌روزی، جابه‌جایی موتور هواپیما از فرودگاه امام خمینی(ره) به فرودگاه مهرآباد واحد مهندسی و تعمیرات، صورت گرفت که با روحیه‌ای جهادی، این کار که حداقل ۱۲ روز کاری زمان می‌برد، در کمتر از ۳ روز پایان پذیرفت.

طبق اعلام هما، تلاش بی‌نظیر مهندسان و تکنسین‌های مهندسی و تعمیرات، در کنار کارکنان زحمتکش هما در فرودگاه امام خمینی(ره)، خدمات فرودگاهی و حراست، بار دیگر غیرت ایرانی اسلامی همراه با همکاری، یک‌دلی، تعصب، ایمان، تعهد و تخصص را به منصه ظهور گذاشت تا بار دیگر «ما می‌توانیم» را به جهانیان به اثبات برساند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول