اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

جریمه ماسک نزدن در زنجان، ارائه خدمت به کرونایی‌ها تعیین شد

فرماندار شهرستان زنجان از پیشنهاد مجازات جایگزین برای افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند خبر داد و گفت: علیه افراد فاقد ماسک اعلام جرم خواهد شد و با رای دادگاه این افراد به جای پرداخت خسارت مکلف به ارائه خدمات به بیماران کرونایی خواهند بود.

جریمه ماسک نزدن در زنجان، ارائه خدمت به کرونایی‌ها تعیین شد

رضا عسگری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به نگرانی‌های موجود احتمال تمدید محدودیت‌های کرونایی در زنجان وجود دارد.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه روند افزایشی شیوع کرونا ادامه دارد، بیان کرد: درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ۹۵ درصد در مرداد‌ماه به زیر ۹٠ درصد رسیده است.

وی با اشاره به اینکه آرامستان‌های زنجان همچنان تعطیل است، بیان کرد: با این وجود مردم همچنان از طریق مسیرهای فرعی در مزار حضور می‌یابند.

عسگری با اشاره به اینکه فعالیت واحدهای صنفی براساس پروتکل‌های بهداشتی مناسب است، گفت: تاکید شده از ارائه خدمات به افراد فاقد ماسک خودداری کنند که در این بین بعضا این موضوع رعایت نمی‌شود که برخوردهای لازم با متخلفان انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به خانوادگی شدن شیوع کرونا در جامعه گفت: افراد برای حفظ سلامت خود و خانواده پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی همچنین از پیشنهاد مجازات جایگزین برای افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند خبر داد و گفت: علیه افراد فاقد ماسک اعلام جرم خواهد شد و با رای دادگاه این افراد به جای پرداخت خسارت مکلف به ارائه خدمات در بخش بیماران کرونایی بیمارستان‌ها و یا خانه بیماران خواهند بود.  

عسگری این اقدام را تلاش برای نشان دادن عمق خطر ابتلای افراد به بیماری کرونا دانست و گفت: متخلفان به کارهای خدماتی در مراکز خواهند پرداخت.

انتهای پیام/۷۳٠٠۹/ق/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول