اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

۱۰۰ زائر پیاده رضوی اهل سنت اسدیه تجلیل شدند

دبیر کانون‌های خدمت رضوی خراسان جنوبی گفت: در سالروز شهادت امام رضا (ع)، ۱۰۰ نفر از زائران پیاده رضوی اهل سنت اسدیه در شهرستان درمیان که در دهه آخر صفر سالیان گذشته با پای پیاده به حرم امام مهربانی‌ها مشرف شده بودند، تجلیل شد.

۱۰۰ زائر پیاده رضوی اهل سنت اسدیه تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، محمد علی ابراهیمی ظهر امروز در حاشیه مراسم تجلیل از زائران پیاده رضوی اهل سنت شهر اسدیه که در دهه آخر صفر سالیان گذشته با پای پیاده به حرم امام مهربانی‌ها مشرف شده بودند، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زیارت مضجع نورانی علی بن موسی‌الرضا(ع) به ویژه در ایام خاص دهه آخر ماه صفر توفیق ارزشمندی است که همه ارادتمندان حضرت در قالب هیئات مذهبی، گروه‌های زیارتی و زائران پیاده مشتاق آن هستند.

وی با بیان اینکه امسال با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا توفیق نشد تا زائران پیاده به حرم مطهر رضوی مشرف شوند، گفت: در دهه آخر صفر دلدادگان و ارادتمندان ساحت مطهر رضوی به توصیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا با زیارت از راه دور، به انوار قدسی امام رئوف تمسک می‌جویند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی خراسان‌جنوبی بیان کرد: با همت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان‌جنوبی از ۱۰۰ نفر از زائران پیاده رضوی اهل سنت شهر اسدیه در شهرستان درمیان که در دهه آخر صفر سالیان گذشته با پای پیاده به حرم امام مهربانی‌ها مشرف شده بودند، تجلیل شد.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه اساس اسلام بر وحدت و برادری است، ادامه داد: در همین راستا کانون های خدمت رضوی در استان تلاش خواهند کرد تا با الگوگیری از سیره رضوی و فرهنگ اسلامی برنامه‌های در راستای تقویت وحدت بین مسلمانان برگزار کنند.

گفتنی است؛ هرساله در ایام رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) جمع کثیری از علما و هموطنان اهل سنت از خراسان جنوبی و سایر استان‌های کشور برای زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) به مشهد سفر می‌کردند.

انتهای پیم/3403/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول