اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ایجاد ۷ هزار فرصت شغلی در یکسال آینده در شهرک صنعتی قرچک

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: امیدواریم که در یکسال آینده ۷ هزار فرصت شغلی در شهرک صنعتی قرچک ایجاد شود و این حرکت با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

ایجاد ۷ هزار فرصت شغلی در یکسال آینده در شهرک صنعتی قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، صابر پرنیان مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:امروز ۱۱ واحد صنعتی و یک واحد مرکز توزیع و تکمیل زنجیره خشک بار کشور برای اولین بار مورد افتتاح قرار گرفت و در مجموع ۲ هزار اشتغال بصورت مستقیم با سرمایه‌گذاری بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان ایجاد می‌شود.

وی افزود: امیدواریم نهضت اشتغال و تولید با جدیت ادامه داشته باشد، در کنار این، مشکل ۸۰۰ واحد صنعتی امروز مرتفع شد تا واحدهای صنعتی بتوانند از مزایای صنعت و اخذ تسهیلات برای بهره‌برداری و افزایش ظرفیت تولید و افزایش اشتغال بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: در جلسه امروز بحث احداث پست برق ثابت شهرک صنعتی برای ایجاد ۱۰۰ مگاوات برق برای توسعه شهرک مورد بحث قرار گرفت.

پرنیان ادامه داد: فاز دوم شهرک صنعتی قرچک به مساحت ۲۳۰ هکتار می باشد که مقدمات پیش بینی ۲۰ هزار شغل مستقیم در سال آینده انجام شده است.

وی اظهار کرد: هر هفته ۳ واحد شهرک صنعتی در همین شهرک و متوسط یک‌و‌نیم واحد صنعتی روزانه در استان تهران مورد بهره‌برداری قرار می گیرد‌که در واقع یک جهش تولید در حوزه بهره‌برداری واحدهای صنعتی شاهد هستیم.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران گفت: تمام زمین‌های بلاتکلیف در سنوات گذشته در حال تعیین و تکلیف هستند، تمام طرح های نیمه تمام و کمیته اختصاصی تشکیل شده با نمایندگان دستگاه‌های اجرایی عارضه‌یابی می شود و کمک می‌شود تا به چرخه تولید باز گردند.

وی افزود: امیدواریم در یکسال آینده ۷ هزار فرصت شغلی در شهرک صنعتی قرچک ایجاد شود و این حرکت با سرعت بیشتر در پی مصوبات این جلسه ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول