اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

ضرورت بهره‌مندی از توان علمی دانشگاه در کمک به دستگاه‌های اجرایی برای رفع چالش‌های ملی

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر ضرورت استفاده از توان علمی دانشگاه در کمک به دستگاه‌های اجرایی برای رفع چالش‌های ملی تاکید کرد.

ضرورت بهره‌مندی از توان علمی دانشگاه در کمک به دستگاه‌های اجرایی برای رفع چالش‌های ملی

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، رحیمی معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که با هدف بازدید از پتانسیل‌های علمی پژوهشی دانشگاه نیشابور به این شهر سفر کرد، در نشست با هیات رئیسه و مسوولان دانشگاه نیشابور، بر ضرورت استفاده از توان علمی دانشگاه در کمک به دستگاه‌های اجرایی برای رفع چالش‌های ملی، تقویت پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد و شرکت‌های دانش بنیان، آینده‌نگری در تحقیقات علمی، نیازسنجی پژوهشی و پرهیز از موازی کاری علمی تاکید کرد.

صادقی سمرجانی رئیس دانشگاه نیشابور نیز در این نشست گزارشی از تاریخچه تاسیس این دانشگاه، افتخارات، فعالیت‌ها و دستاوردهای مختلف علمی پژوهشی این دانشگاه ارائه کرد.

بازدید از مرکز رشد و آزمایشگاه‌های پژوهشی، رصدخانه، پارک علم و فناوری و افلاک نمای شهرستان نیشابور از جمله برنامه‌های معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم و هیات همراه وی در این سفر بود.

همچنین همزمان با بازدید رحیمی وبینار ملی مجازی «نقد و نظریه ادبی» به میزبانی دانشگاه نیشابور در حال برگزاری بود که وی با شرکت در این همایش از دست‌اندرکاران برگزاری آن تشکر و قدردانی کرد.

در این سفر رضا نقی‌زاده، مشاور معاون پژوهش و فناوری و محمد سعید سیف مدیر کل دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رحیمی را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول