اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پخش مستقیم اجتماع رضویون سوادکوه از شبکه تبرستان

امام جمعه زیراب‌سوادکوه از پخش مستقیم اجتماع رضویون سوادکوه از شبکه تبرستان خبر داد.

پخش مستقیم اجتماع رضویون سوادکوه از شبکه تبرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت الاسلام محمد‌زمان رضایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه معجزه ماندگاری انقلاب اسلامی با استقامت به دست آمد و تقویت شد، گفت: ایستادگی باعث فتح سنگر‌های دشمنان شد و هر‌جا منفعل شدیم و به دشمن اعتماد کردیم، ضرر کردیم و شکست خوردیم.

امام جمعه زیراب‌سوادکوه، تکیه بر توانمندی‌های داخلی را تنها راه برون‌رفت از مشکلات ذکر کرد و افزود: تداوم مبارزه حق با باطل که در سخنان امام راحل وجود دارد و موضوع «آتش به اختیار» مقام معظم رهبری در برابر هزینه‌ها و برنامه‌های دشمنان در مقابله با انقلاب اسلامی وجود دارد.

وی اهل بیت(ع) را از داشته‌های بزرگ ملت توصیف کرد و با بیان اینکه قدر داشته‌های خودمان را بدانیم، خاطر نشان کرد: ایمان به خدا و توسل به اهل بیت(ع) از راه‌های پیروزی در دفاع مقدس بود.

رضایی با بیان اینکه قرآن و اهل بیت(ع) در کنار هم برای سعادت ضرورت دارد، افزود: حفظ انقلاب اسلامی با خدمت به مردم تقویت می‌شود.

امام جمعه زیراب‌سوادکوه با اشاره به برگزاری مراسم «لبیک یا حسین» و اجتماع عاشورائیان در سال‌های گذشته برگزار می‌کردیم و تعطیلی آن برای امسال به دلیل شیوع کرونا، افزود: با درخواست مدیران شبکه تبرستان «اجتماع رضویان» سوادکوه ساعت 15 روز شنبه 26 مهر‌ماه و هم‌زمان با شهادت امام رضا(ع) در صحن امام‌زاده عبدالحق زیراب‌سوادکوه برگزار می‌شود.

امام جمعه زیراب‌سوادکوه از پخش مستقیم مراسم اجتماع رضویون در شبکه تبرستان به مدت حدود 80 دقیقه و پخش در شبکه‌های دیگر ملی خبر داد و افزود: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اولویت برگزاری مراسم اجتماع رضویون قرار دارد.

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول