اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

کمک مؤمنانه؛ توزیع 3 هزار بسته معیشتی و لوازم‌التحریر در رفسنجان

جانشین سپاه ناحیه رفسنجان گفت: در مرحله سوم از رزمایش کمک مؤمنانه دو هزار و 198 بسته غذایی، 710 کیف و نوشت افزار، 13 هزار و 530 پرس غذای گرم و مبالغی از کمک‌های نقدی که به همت پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت جمع‌آوری شده، در بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا توزیع می‌شود.

کمک مؤمنانه؛ توزیع 3 هزار بسته معیشتی و لوازم‌التحریر در رفسنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، سومین مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه در حسینیه ثارالله رفسنجان برگزار شد.

ابولفضل تویسرکانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این مرحله از رزمایش دو هزار و 198 بسته غذایی، بیش بر 710 بسته کیف و نوشت افزار، 13 هزار و 530 پرس غذای گرم و مبالغی از کمک‌های نقدی که به همت پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت جمع‌آوری شده، در بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا توزیع می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه رفسنجان عنوان داشت:400 بسته معیشتی و 460 بسته لوازم‌التحریر به همت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و 557 بن خرید کالا نیز توسط خیریه کوثر در بین نیازمند توزیع شده است.

وی با قدردانی از تلاش بسیجیان شهرستان، مردم و خیران، خیریه کوثر و مجتمع مس سرچشمه متذکر شد: این کمک‌ها همچنان تداوم داشته باشد تا بتوانیم دستگیری بیشتری از نیازمندان داشته باشیم.

انتهای پیام/80016/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول