اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

کرونا| کشف مبتلایان جدید به دلیل حضور در تجمع‌های انتخاباتی ترامپ و بایدن

مقام‌های ایالت مینه‌سوتای آمریکا گفته‌اند بیش از ۲۰ شهروند در این ایالت به دلیل حضور در تجمع‌های انتخاباتی «دونالد ترامپ» و «جو بایدن» به کرونا مبتلا شده‌اند.

کرونا| کشف مبتلایان جدید به دلیل حضور در تجمع‌های انتخاباتی ترامپ و بایدن

به گزارش گروه بین‌الملل خبر‌گزاری فارس، مقام‌های ایالت مینه‌سوتای آمریکا گفته‌اند بیش از بیست و چهار شهروند در این ایالت به دلیل حضور در تجمع‌های انتخاباتی «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا و «جو بایدن»، رقیب دموکرات وی به کرونا مبتلا شده‌اند. 

به نوشته وبگاه خبری فاکس نیوز، از این تعداد، ۱۶ مورد به دلیل حضور در گرد‌همایی انتخاباتی ترامپ در فرودگاه شهر «بمیجی» این ایالت در روز هجدهم سپتامبر به کرونا مبتلا شده‌اند. 

سه مورد دیگر با حضور در گرد‌همایی ترامپ در شهر «دلوث» در سی‌ام سپتامبر و سه مورد دیگر نیز به دلیل حضور در فرودگاه سنت پال «مینیاپولیس» که ترامپ به همراه معاون خود سخنرانی کرد به کرونا مبتلا شده‌اند. 

مقامات ایالت مینه‌سوتا همچنین گفته‌اند که دو مورد نیز به دلیل حضور در گرد‌همایی‌هایی که جو بایدن در این ایالت بر‌گزار کرده مبتلا شده‌اند. یکی از این مبتلایان در شهر دلوث و دیگری در پارک «بروکلین» گزارش شده است. 

این در حالی است که ستاد انتخاباتی بایدن اعلام کرده که وی هیچ تجمعی در پارک بروکلین نداشته است. 

آمریکا همچنان به لحاظ شمار مبتلا به کرونا در جهان اول است و طبق آمار و ارقامی که تاکنون منتشر شده این کشور بیش از ۷ میلیون هشت هزار نفر تلفات داشته است. 

این خبر در حالی منتشر شده که «آنتونی فائوچی»، رئیس مرکز کنترل بیماری‌های واگیردار در آمریکا روز گذشته نسبت به بر‌گزاری گرد‌همایی‌های انتخاباتی ترامپ هشدار داد.

فائوچی در این خصوص گفته بود اکنون بد‌ترین زمان برای این کار است.

وی همچنین با ذکر این نکته که روزانه بین ۴۰ هزار تا ۵۰ هزار نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا می‌شوند گفت: «من فکر می‌کنم که ما با مشکلات زیادی روبرو هستیم».

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول