اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

اختلاف سهامداران؛ چالش اصلی در کارخانجات نساجی بروجرد

معاون اقتصادی استاندار لرستان گفت: مشکل اصلی در کارخانجات نساجی بروجرد اختلاف بین سهامداران اصلی است.

اختلاف سهامداران؛ چالش اصلی در کارخانجات نساجی بروجرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، اسد عبداللهی ظهر امروز در جریان بازدید از واحدهای بزرگ تولیدی این شهرستان اظهار کرد: کارخانجات نساجی بروجرد از بهترین واحدهای تولیدی و صنعتی در لرستان است.

وی عنوان کرد: مسئله فعلی در این واحد بزرگ تولیدی اختلاف بین سرمایه‌داران اصلی است و مشکلی در زمینه تولید و فروش محصولات وجود ندارد.

معاون اقتصادی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: اختلاف سهامداران نساجی بروجرد با اشتغال قریب به هزار نفر به عنوان یکی از واحدهای موفق در لرستان قابل حل است.

عبداللهی با اشاره به مهمترین مشکلات بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی لرستان بیان کرد: اجرای برخی از پروژه‌های اقتصادی در استان آغاز شده و باید روند اجرای آن‌ها تسریع شود.

وی تاکید کرد: در برخی از واحدهای تولیدی و اقتصادی باید اقدامات جدیدی با هدف ادامه فعالیت تولیدی در آن‌ها انجام و اجرایی شود.

معاون اقتصادی استاندار لرستان تاکید کرد: مشکلات برخی دیگر از واحدهای تولیدی فراتر از مسائل یاد شده بوده و ادامه حیات کاری در آن‌ها نیازمند کمک و حمایت مسوولان است.

عبداللهی با اشاره به سفر معاونان وزیر کار به شهرستان‌های لرستان، ابرازامیدواری کرد این سفر مقدمه حل بخشی از مسائل و چالش‌های پیش روی واحدهای تولیدی و اقتصادی در استان باشد.

انتهای پیام/۸۵۰۱۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول