اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

توزیع ۱.۵ میلیون پرس غذای حضرتی بین زوار اربعین در کربلا+عکس

آشپزخانه‌های حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) در اربعین، بیش از یک میلیون و 500 هزار پرس غذای حضرتی بین زائران توزیع کردند.

توزیع ۱.۵ میلیون  پرس غذای حضرتی بین زوار اربعین در کربلا+عکس

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، اربعین امسال با وجود شیوع کرونا و حضور میلیونی زائران عراقی به خوبی برگزار شد و بر اساس آمارها بیش از ۱۴ میلیون زائر در اربعین به کربلا مشرف شدند.

در ایام اربعین موکب‌های بسیاری در مسیرهای منتهی به کربلا و همچنین اطراف حرم برپا شده بود و به زوار خدمات ارائه می‌دادند. در کنار موکب‌های مختلف، آشپزخانه‌های حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) نیز به تهیه و توزیع غذای حضرتی بین زوار می‌پرداختند؛ به طوری که هر کدام از آشپزخانه‌ حرم‌های سیدالشهدا (ع) و سقای دشت کربلا در اربعین بیش از ۷۰۰ هزار پرس غذا بین زائران توزیع کردند.

تمام مراحل طبخ، بسته بندی و توزیع غذای گرم در آشپزخانه‌های عتبه حسینیه (ع) و عباسیه (ع) با رعایت نکات بهداشتی انجام شد و توزیع آن نیز علاوه بر موکب‌های عتبات، در اطراف حرم نیز انجام گرفت و زائران در صف‌هایی از غذای حضرتی متنعم شدند.

در ادامه تصاویری از طبخ و توزیع غذای حضرتی در کربلا همزمان با اربعین حسینی را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول