اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

راه‌اندازی پلیس امنیت اقتصادی در مازندران/ پلیس در مرحله آخر برخورد با ناهنجاری قرار دارد

فرمانده انتظامی مازندران از راه‌اندازی پلیس امنیت اقتصادی در مازندران خبر داد و گفت: مباحث مربوط به مفاسد اقتصادی را در استان به صورت تخصصی بررسی می‌کنیم.

راه‌اندازی پلیس امنیت اقتصادی در مازندران/ پلیس در مرحله آخر برخورد با ناهنجاری قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار مرتضی میرزایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: رسانه‌ها با همکاری و همراهی نقش اساسی در تثبیت امنیت پایدار داشته و می‌توانند هدایت‌گر باشند.

وی از راه‌اندازی پلیس امنیت اقتصادی در مازندران خبر داد و گفت: مباحث مفاسد اقتصادی را در استان به صورت تخصصی بررسی می‌کنیم.

میرزایی با اعلام اینکه در سطح استان مازندران فساد گسترده‌ای در سطح کلان وجود ندارد، افزود: در حوزه تخلفات و فساد اداری سایر دستگاه‌ها هم ورود پیدا می‌کنند، پلیس هم به صورت برنامه‌ریزی شده در حوزه مفاسد اقتصادی ورود پیدا می‌کند.

وی در ارتباط با بحث افزایش سرقت‌های خرد در استان مازندران،گفت: با رشد ۱۵ درصدی سرقت‌های از این دست بودیم و علت اصلی برمی‌گردد به آزادی زندانیان و مجرمان از زندان به دلیل شیوع کرونا است.

فرمانده انتظامی مازندران اضافه کرد: سرقت مسلحانه و عنف در برخی نقاط استان مازندران صفر و نصف شده است، سارقان خردی که دستگیری می‌کنیم پس از مراجعه به زندان دوباره آزاد می‌شوند.

 

 

وی در ارتباط با برخورد با بی‌حجابی، گفت: اقدامات نیروی انتظامی در مرحله آخر قرار دارد، غیر از نیروی انتظامی ۲۶ دستگاه وظیفه دارند، وظیفه نیروی انتظامی برخورد سلبی است که باید پس از اقدمات سایر دستگاه‌ها انجام شود، سایر دستگاه‌ها وظایف خودشان را رها کرده و توقع برخورد توسط پلیس را دارند.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول