اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تربیت نیروی انسانی متعهد یکی از اهداف بسیج دانشجویی است

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی گلستان گفت: تربیت نیروی انسانی متعهد و همتراز نظام جمهوری اسلامی یکی از اهداف بسیح دانشجویی است.

تربیت نیروی انسانی متعهد یکی از اهداف بسیج دانشجویی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام جلال عراقی پیش از ظهر امروز در افتتاح پایگاه بسیج دانشگاه مذاهب اسلامی اظهار کرد: بسیج دانشجویی تنها تشکل انقلابی بوده و راهکار این نهاد تربیت نیروهای همتراز و متعهد برای نظام جمهوری اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه وظیفه اصلی دانشجو کسب دانش و مهارت است، تصریح کرد: وظیفه اصلی دانشجویان کسب دانش و مهارت است اما تولید علم به تنهایی کارآمد نبوده و نیاز به تعهدی دارد.
رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: این تعهد میثاق با شهدا و پاسداری از ارزش‌های آنها است که به‌خاطر آن با خون خود نظام جمهوری اسلامی را نهادینه کردند.
وی بیان داشت: دانشجویان متعهد بسیجی باید به عنوان بهترین افراد برای مقابله با هجمه‌های دشمن معرفی شوند.
هدف از انتخاب نام مرحوم آیت‌الله تسخیری برای این پایگاه بیان داشت: مرحوم آیت‌الله تسخیری نقش بی‌بدیلی در برقراری وحدت و تقریب در جهان اسلام داشته و وحدت را در دو حوزه گفت‌وگو با ادیان مختلف و گفت و گو با فرقه‌های اسلامی نهادینه کرد.
وی ادامه داد: امروز پایگاه بسیج این دانشگاه با نام مرحوم آیت‌الله تسخیری با حضور امام جمعه و دیگر مسوولان کشوری و استانی افتتاح و محمد علیخانی به عنوان مسوول بسیج دانشجویی این دانشگاه معرفی شد.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول