اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

پای مشمولان غیرمستقیم سهام عدالت کرمانشاه به بورس باز شد/ فعلا نفروشید

مدیر تالار بورس منطقه کرمانشاه با بیان اینکه شرکت سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه هم بورسی شد، گفت: با توجه به شرایط کنونی بازار سرمایه و آینده سهام عدالت برای فروش سهام عجله نکید و فعلا دست نگهدارید.

پای مشمولان غیرمستقیم سهام عدالت کرمانشاه به بورس باز شد/ فعلا نفروشید

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد بهمن امروز در جمع اصحاب رسانه از بورسی شدن شرکت سرمایه‌گذاری استان خبر داد و اظهار داشت: سهام شرکت سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه از اواخر هفته گذشته در بازار بورس اراق بهادار تهران قابل معامله شد.

وی ادامه داد: سهامدارانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند برای فراش سهام خود باید چهار مرحله را پشت سر بگذرانند، در گام اول با مراجعه به دفاتر پیشخوان و یا از طریق نرم‌افزارهای موجود نسبت به سجام و احراز هویت خود اقدام کنند سپس کد رهگیری خود را که از طریق پیامک دریافت می‌کنند در یکی از کارگزاری‌ها ثبت و نسبت به تغییر ناظر خود اقدام کنند و در نهایت سهام شرکت سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه را می‌توانند معامله کنند.

مدیر تالار بورس منطقه کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به شرایط، زمان حال حاضر فرصت مناسبی برای فروش سهام شرکت سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه نیست اگر نسبت به فروش این سهم عجله نکنید در آینده با قیمت‌های مناسبی این سهم را می‌توانید، بفروشید.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول