اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بازگشت پیکر شهید چمبری را تبریک و تسلیت گفت

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتشار پیامی بازگشت به میهن و‌ شناسایی پیکر مطهر شهید والامقام چمبری را گرامی داشته و شهادتش را به خانواده معزز آن شهید و عموم مردم غیرتمند استان تبریک و تسلیت گفت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بازگشت پیکر  شهید چمبری را تبریک و تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پس از گذشت ۳۷سال پیکر مطهر شهید چمبری پس از ۳۷سال در عملیات جدید تفحص شناسایی شد.

شهید علی چمبری در سال۱۳۴۲ در روستای چم شهر و از توابع منطقه کت شهر لیکک به دنیا آمد و در تاریخ ۲۸ اسفند ۶۲ در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتشار پیامی بازگشت به میهن و‌ شناسایی پیکر مطهر شهید والامقام چمبری را گرامی داشته و شهادتش را به خانواده معزز آن شهید و عموم مردم غیرتمند استان تبریک و تسلیت گفت.

 متن پیام به این شرح است؛

بسم رب‌الشهداء والصدیقین

وَ الَّذینَ قُتِلُوا فی‏ سَبیلِ اللَّهِ فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمالَهُمْ. سَیَهْدیهِمْ وَ یُصْلِحُ بالَهُمْ. وَ یُدْخِلُهُمُ الْجَنَّةَ عَرَّفَها 

عزت و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت‌ و ایثار عزیزانی است که جان شیرین خود را در طبق اخلاص نهاده و برای پاسداری از ارزشهای اسلامی و حفظ کشورتمام قددرمقابل دشمنان ایران عزیزایستادگی کردند.
پرواضح است که تاپای جان ایستادن هنر مردان خداست 

اینجانب، بازگشت مظلومانه اماافتخارآفرین پیکر مطهر و جاودانه ی دانش آموز شهید علی چمبری که پس از سی و هفت سال فراق، درغیاب پدر و مادرش که آرزوی بازگشت پیکر مطهر فرزند خود را داشته اند، به مردم شریف،شجاع  ،انقلابی وولایتمدار استان کهگیلویه و بویراحمد بویژه مردم غیور و شهید پرور شهرستان بهمئی و خانواده صبوراین شهید سرافراز تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند قادر و متعال برای آن عزیز سفر کرده محشور شدن با شهدای مظلوم کربلای حسینی و برای خاندان مکرم اجر جزیل مسئلت دارم.

حسین کلانتری
 
انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول