اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

ابطال عضویت ۴ عضو شورای شهر «چناران شهر» بجنورد

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: عضویت ۴ نفر از اعضای شورای اسلامی شهر «چناران شهر» از توابع شهرستان بجنورد خراسان شمالی به دلیل تخلفات متعدد، ابطال شد.

ابطال عضویت ۴ عضو شورای شهر «چناران شهر» بجنورد

محمد وحیدی در گفت و گو با خبرنگار فارس در بجنورد، با اشاره به تصمیمات آخرین جلسه هیات حل اختلاف استانی خراسان شمالی اظهار کرد: در جلسات هیات حل اختلاف استان که با حضور استاندار، دوتن از نمایندگان مجلس، رئیس‌کل دادگستری و یک نماینده از شورای اسلامی استان برگزار می‌شود، موضوعات مختلفی همچون مصوبات شوراها و اختلافات آن با فرمانداری‌ها و تخلفات اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا موردبررسی قرار می‌گیرد.

وی به مهم‌ترین تصمیمات این جلسه طی روز گذشته اشاره کرد و گفت: در این جلسه دو پرونده تخلفات شورای شهر مطرح شد که دریکی از این پرونده، وضعیت متخلفان شورای اسلامی شهر چناران شهر بجنورد مورد تصمیم‌گیری قرار گرفت.

نماینده مردم بجنورد تصریح کرد: بر اساس مستندات و گزارش‌های سازمان بازرسی مبنی بر وجود تخلفات ثبت‌شده نسبت به ۴ عضو شورای اسلامی چناران شهر، این افراد از حضور در شورای شهر سلب عضویت شدند.

وی عدم نظارت بر فرآیندهای مالی و اداری شهرداری، عدم سکونت در شهر چناران شهر و برخی تخلفات دیگر را ازجمله مستندات و علل این تصمیم‌گیری اعلام کرد و گفت: با این مصوبه 4 تن از اعضای شورای اسلامی شهر چناران شهر از عضویت در این شورا محروم شدند.

وحیدی تصریح کرد: این افراد می‌توانند اعتراض خود به این رأی را در هیات حل اختلاف کشور مطرح کنند اما تا آن زمان مصوبه استان لازمه اجرایی شدن دارد.

وی در انتها از بررسی پرونده یکی از اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد در جلسه آتی این هیات حل اختلاف خبر داد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول