اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

هلدینگ خلیج فارس تامین کننده ارز کشور است/ ۹۱ درصد نیروهای شاغل در پتروشیمی ایلام بومی هستند

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، گفت: هلدینگ خلیج فارس تامین کننده ارز کشور است و صنایع پتروشیمی کشور، امروز به یکی از منابع جدی اشتغال و تامین ارز برای کشور تبدیل شده است.

هلدینگ خلیج فارس تامین کننده ارز کشور است/ ۹۱ درصد نیروهای شاغل در پتروشیمی ایلام بومی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، جواد گلی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس شامگاه امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ایلام با بیان اینکه رسانه‌ها با انتشار اخبار درست و به موقع کمک شایانی به روابط عمومی می‌کنند، گفت: این امر مهم باید با هم افزایی افزایش یابد و نگاه هلدینگ به رسانه‌های ملی در گذشته بیشتر از رسانه‌های محلی بوده، این موضوع سبب کدورت رسانه‌های محلی شده که باید با توسعه فرهنگی، این امر مهم مرتفع شود.

وی با بیان اینکه پتروشیمی ایلام بیشتر از گذشته نیازمند کمک رسانی‌ها است، افزود: اصحاب رسانه این استان با همدلی تولید کننده انرژی و خبر خوب باشند؛ این هلدینگ تامین کننده ارز کشور است و صنایع پتروشیمی کشور، امروز به یکی از منابع جدی اشتغال و تامین ارز برای کشور تبدیل شده است.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ادامه داد: در شرایط تحریم‌ها تولید پتروشیمی‌ها و هلدینگ خلیج فارس افزایش یافته و این امر مهم نشان از توسعه اقتصادی کشور است.

وی بیان داشت: در بحث استخدام در هلدینگ خلیج فارس یک سوم بومی منطقه و استانی بوده و در این راستا ضوابط استخدام رعایت می‌شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، تصریح کرد: در ایلام انسجام، هماهنگی و همدلی بین دستگاه‌های اجرایی وجود دارد، رسانه نیز در کنار این نهادها افتتاح واحد الفین را به مطالبه تبدیل کنند تا با راه اندازی اشتغالزایی ایجاد شود.

حسن نجفی مدیرعامل پتروشیمی ایلام‌ نیز در این نشست گفت: در راستای تهیه نوشت افزار برای دانش آموزان مناطق محروم ۵٠ میلیون تومان از محل مسوولیت‌های اجتماعی پتروشمی به این موضوع احتصاص یافت، این اقلام با هماهنگی آموزش و پرورش خریداری و توزیع می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر بیش از هزار نیرو در پتروشیمی ایلام استخدام قراردادی یا پیمانکاری‌اند که از این میزان ۹۱ درصد بومی استان هستند.

مدیرعامل پتروشیمی ایلام، اظهار داشت: واحد الفین پتروشیمی استان به عنوان بزرگترین واحد الفین غرب کشور به زودی راه‌اندازی می‌شود؛ با راه‌اندازی واحد الفین سالانه ۴۵۸ هزار تن اتیلن، ۱۲۴ هزار تن پروپیلن، ۳۳ هزار تن Fuel Oil و ۲۳ هزار تن هیدروژن تولید خواهد شد.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول