اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۳ ایستگاه قطار شهری پرند جانمایی می‌شود

فرماندار شهرستان رباط‌کریم گفت: به زودی ۳ ایستگاه ریل باس در فازهای ۲، ۵ و ۶ شهر پرند جانمایی خواهد شد.

۳ ایستگاه قطار شهری پرند جانمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، نظام ملکشاهی فرماندار شهرستان رباط‌کریم، پیش از ظهر امروز در جلسه پیگیری و رفع مشکلات ریلی قطار شهری پرند که در ساختمان شهدای راه آهن جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، اظهار کرد: در خصوص رفع مشکل خط دوم قطار شهری تهران به پرند با توجه به این که خط راه‌آهن فعلی پرند در مجاورت ایستگاه مترو قرار دارد، به زودی جمع‌آوری و به ایستگاه میدان آزادی منتقل خواهد شد.

وی در خصوص جانمایی سه ایستگاه جدید قطار شهری در شهر پرند گفت: طی توافقات انجام شده، سه ایستگاه قطار شهری جهت سهولت دسترسی به مسیر تردد برای ساکنان فازهای دو، پنج و شش در نظر گرفته شده که ساخت دو ایستگاه اول واقع در میدان آزادی و ضلع جنوبی شهرک آفتاب بر عهده شرکت عمران است.

فرماندار شهرستان رباط‌کریم با اشاره به مکان در نظر گرفته شده برای ایستگاه سوم واقع در فاز شش، افزود: با توجه به اهمیت این ایستگاه و این که محل توقف پایانی قطارها خواهد بود، مکان جانمایی آن در روز شنبه هفته آتی توسط کارشناسان راه آهن کشور مشخص و اعلام خواهد شد.

بر اساس این گزارش، جلسه امروز با حضور معاون فنی و زیربنایی راه آهن کشور، مدیرکل راه آهن استان تهران، نماینده حوزه انتخابیه شهرستان‌های رباط‌کریم و بهارستان، مدیرعامل شرکت عمران، شهردار و تنی چند از اعضای شورای شهر پرند برگزار و جلسه تکمیلی آتی برای بررسی اقدامات، پیگیری مصوبات جلسه گذشته و احداث ایستگاه‌ها دو هفته دیگر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول