اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

استاندار تهران: تردد حدود ۲ میلیون نفر در مترو و اتوبوس مدیریت کرونا را دشوار کرده است

استاندار تهران گفت: روزانه بیش از ۱ میلیون نفر مسافر در مترو و ۸۰۰ هزار نفر از طریق اتوبوس در پایتخت جابه‌جا می‌شوند و این حجم خطرناک از تردد، کار مدیریت بیماری کرونا را دشوار کرده است.

استاندار تهران: تردد حدود ۲ میلیون نفر در مترو و اتوبوس مدیریت کرونا را دشوار کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران صبح امروز در آئین بهره‌برداری از دو پروژه ساز و کاری صنعت برق تهران در بیست‌وچهارمین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران، اظهار کرد: میزان تراکم جمعیت در استان تهران به ازای هر مترمربع ۲۰ برابر میزان مشابه در کشور بوده و اهمیت تأمین برق از این منظر قابل توجه و برجسته است.

وی در ادامه گفت: در کلانشهر تهران در هر کیلومترمربع ۹۵۰ نفر زندگی می‌کنند و اهمیت خدمات‌رسانی در حوزه آب و برق در میزان رضایت‌مندی مردم در شرایط فعلی که دشمن درصدد ناامید کردن مردم بوده مشهود است.

استاندار تهران ادامه داد: در کنار بهره برداری طرح‌ها در بخش‌های مختلف عمرانی و رفاهی  باید به حلقه مفقوده افزایش بهره وری دقت کنیم که یکی از بخش‌های نارضایتی مردم وجود بروکراسی‌های زائد در ادارات  است و همه مدیران ملزم هستند تا با رفع این موانع رضایت‌مندی مردم را ارتقاء دهند.

محسنی بندپی تلاش برای مقام سازی شبکه برق شهر تهران و نیز تبدیل ۷ هزار و ۱۰۰ کیلومتر شبکه سیم مسی به کابل خود نگهدار را گام ارزشمندی برای رضایت مردمی عنوان کرد.

وی بر تغییر مسیر عبور برق فشار قوی از کنار منازل مسکونی در شهر و استان تهران تأکید کرد و افزود:  استانداری برای رفع این مشکل اساسی مردم آماده همکاری با وزارت نیرو است.

استاندار تهران با انتقاد از بهره‌ور نبودن بسیاری فعالیت‌ها که منجر به مراجعه زیاد مردم به دستگاه‌های اجرایی شده، تصریح کرد: تلاش برای کاهش مراجعه مردم به اداره‌ها کمک به سلامتی آن‌ها است و اجرای طرح هوشمندسازی مراکز اتفاقات برق در شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گام مثبتی در کاهش حضور مردم در اداره‌ها محسوب می‌شود.

محسنی بندپی اضافه کرد:  هنوز بسیاری از سازمان‌ها در بُعد افزایش بهره‌وری هیچ اقدامی نکرده و این امر سبب شده نیاز مردم به مراجعه به این دستگاه‌ها همچنان ادامه داشته باشد.

وی در پایان عنوان کرد: روزانه بیش از ۱ میلیون نفر مسافر در مترو  و  ۸۰۰ هزار نفر از طریق اتوبوس در پایتخت جابه‌جا می‌شوند و این حجم خطرناک از تردد، کار مدیریت بیماری کرونا را دشوار کرده است.

به گزارش فارس، صبح امروز در بیست و چهارمین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران با حضور وزیر نیرو و استاندار تهران و دو پروژه ساز و کاری صنعت برق تهران بزرگ شامل هوشمندسازی مرکز اتفاقات برق(هما) و جایگزینی کامل شبکه هوایی پایتخت با کابل خودنگهدار به جای سیم‌های مسی در شبکه توزیع به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول