اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بازگشت سرباز به وطن پس از 38 سال

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، از شناسایی پیکر مطهر شهید « مسعود منتجبی » پس از گذشت 38 سال از شهادتش خبر داد.

بازگشت سرباز به وطن پس از 38 سال

علی کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با اعلام ستاد معراج شهدا مبنی بر شناسایی پیکر شهید منتجبی، پیکر مطهر این شهید زنجانی تازه تفحص شده، قرار است پنجشنبه 24 مهرماه به زادگاهش بازگردد.

وی افزود: مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید «مسعود منتجبی» عصر پنجشنبه 24 مهر‌ماه در عوارضی اتوبان زنجان و با حضور خانواده این شهید گرانقدر، طی تشریفات نظامی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

کاظمی با اشاره به اینکه مراسم شب وداع با پیکر شهید مسعود منتجبی پنجشنبه شب پس از اقامه نماز مغرب و عشا در حسینیه فاطمه الزهرا(س) سپاه انصارالهمدی(عج) برگزار می‌شود، اضافه کرد: همچنین پیکر مطهر این شهید والامقام روز جمعه 25 مهر‌ماه ساعت ۱۰ از میدان 15 خرداد(چهارراه پایین) تا گلزار شهدای پایین طی تشریفات نظامی تشییع و در کنار دیگر همرزمان شهیدش (یادمان شهید) به خاک سپرده خواهد شد.

گفتنی است شهید والامقام مسعود منتجبی در اول دی‌ماه سال 1343 در زنجان دیده به جهان گشود و در 17 اردیبهشت ماه سال 1361 در منطقه شلمچه و عملیات بیت‌المقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

لازم به ذکر است، پدر و مادر این شهید بزرگوار چند ماه قبل جان خود را در حسرت دیدار فرزندشان از دست دادند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول