اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سهمیه ماسک داروخانه‌ها افزایش می‌یابد

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: بر اساس تصمیمات دفتر ریاست جمهوری و هماهنگی انجام‌ شده با وزارت صنعت، معدن و تجارت، به‌ مرور طی ۱۰ روز آینده سهمیه ماسک داروخانه‌ها به میزان قابل‌توجهی افزایش خواهد یافت.

سهمیه ماسک داروخانه‌ها افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محسن تقی‌زاده امروز، با بیان اینکه ماسک سه لایه را بیشتر از ۱۳۰۰ تومان نخرید، اظهار کرد: با توجه به تأکید ستاد ملی کرونا در مورد لزوم استفاده همه آحاد جامعه از ماسک و سهولت دسترسی مردم به ماسک با قیمت مصوب، هماهنگی‌های لازم با تمامی شرکت‌های تولیدکننده و توزیع‌کننده سراسری ماسک سه لایه پزشکی برای تأمین و توزیع صورت گرفته است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: واحدهای تولیدی ماسک سه لایه پزشکی صنعتی دارای پروانه ساخت از سازمان غذا و دارو که در فهرست دریافت سهمیه مواد اولیه تولید ماسک هستند، موظف به توزیع ماسک تولیدی خود مطابق سهمیه ابلاغی به شرکت‌های توزیع می‌باشند.

وی، با بیان اینکه قیمت مصوب ماسک سه لایه مطابق با مصوبه ستاد مقابله با ویروس کرونا وزارت صمت ۱۳۰۰ تومان ابلاغ‌شده است، ادامه داد: این ماسک‌ها با نرخ مصوب در داروخانه‌ها توزیع شده و در دسترس است.

تقی‌زاده گفت: بر اساس تصمیمات دفتر ریاست جمهوری و هماهنگی انجام‌شده با وزارت صنعت، معدن و تجارت، به‌ مرور طی ۱۰ روز آینده سهمیه ماسک داروخانه‌ها به میزان قابل‌توجهی افزایش خواهد یافت.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در پایان تأکید کرد: همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند با شماره ۵۵۴۷۳۰۲۵ معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان تماس بگیرند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۸/ر۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول