اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

۵۶ دانش آموز نیازمند دیگر به کلاس های غیرحضوری پیوستند

رئیس کمیته امداد اداره قزوین گفت: در ادامه رزمایش ایران همدل، با مساعدت خیران ۵۶ دانش آموز تحت حمایت، صاحب گوشی هوشمند و یا تبلت شدند و به کلاس های غیرحضوری پیوستند.

۵۶ دانش آموز نیازمند دیگر به کلاس های غیرحضوری پیوستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی اصغر کشاورز حسین آبادی بیان کرد: هر ساله با نزدیک شدن به روزهای آغاز سال تحصیلی یکی از دغدغه های ما تأمین مایحتاج تحصیلی و لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند بود.

وی ادامه داد: امسال این دغدغه با نگرانی هایی همراه بود چراکه به دلیل محدودیت های کرونایی و غیرحضوری شدن کلاس های درسی، دانش آموزان علاوه بر لوازم التحریر ، جهت بهره مندی از کلاسهای غیرحضوری، به گوشی هوشمند هم نیاز داشتند.

رئیس کمیته امداد قزوین اضافه کرد: در ادامه رزمایش ایران همدل، پیگیری های مختلفی صورت گرفت تا از ظرفیت های بالقوه موجود در استان برای تأمین این نیاز دانش آموزان استفاده شود.

وی افزود: با مساعدت خیران ۵۶ دانش آموز تحت حمایت فاقد گوشی هوشمند که از کلاس های غیرحضوری محروم بودند، صاحب گوشی هوشمند و یا تبلت شدند و به کلاس های غیرحضوری پیوستند.

کشاورز حسین آبادی خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم با کمک اقشار مختلف مردم نیکوکار برای سایر دانش آموزان نیازمند هم که به گوشی هوشمند و تبلت نیاز دارند ، نیازشان را برآورده کنیم.

وی یادآورشد: کمک های مردمی به هر میزانی که باشد می تواند برای تأمین این نیاز دانش آموزان راهگشا باشد از این رو برای خدمت به دانش آموزان نیازمند دفاتر کمیته امداد و کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* به صورت شبانه روزی فعال و آماده دریافت کمکهای مردم نیک اندیش است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول