اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

پایان شعله‌های آتش در اراضی تالاب میانگران

رئیس اداره حفاظت محیط زیست ایذه گفت: در پی وقوع آتش‌سوزی در اراضی کشاورزی حاشیه تالاب میانگران، با اقدام فوری پرسنل یگان حفاظت این اداره شعله‌های آتش در همان دقایق اولیه خاموش شد.

پایان شعله‌های آتش در اراضی تالاب میانگران

احمد امیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایذه اظهار کرد: در پی ادامه آتش‌سوزی در اطراف تالاب میانگران ایذه که به‌دلیل آتش زدن بقایای محصولات کشاورزی صورت می‌گیرد، روز گذشته شاهد وقوع آتش‌سوزی در 3 نقطه از این اراضی بودیم.

وی با بیان اینکه آتش به درون پوشش گیاهی تالاب نفوذ نکرده است افزود: در پی آتش‌سوزی در این 3 نقطه، نیروهای یگان حفاظت محیط زیست ایذه با حضور فوری و اقدامات سریع خود موفق به مهار شعله‌های آتش و پیگشیری از خسارات به تالاب شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ایذه ادامه داد: با توجه به اینکه گشت و کنترل روزانه در تالاب در حال انجام است، نیروهای یگان حفاظت این اداره با مشاهده اولین زبانه‌های آتش در اراضی کشاورزی خود را به محل رسانده و مانع از حرکت آن به‌سمت تالاب شدند.

وی با اشاره به خبرهای منتظره مبنی بر ادامه این آتش‌سوزی بیان کرد: نمای تالاب میانگران از بسیاری از نقاط شهر ایذه برای شهروندان قابل مشاهده است و بررسی صحت یا کذب بودن این اخبار با یک دید از مسافت دور نیز قابل بررسی است. در آتش‌سوزی چند دقیقه ای روز گذشته کمتر از یک هکتار کاه و کلش در آتش سوخته است و حجم آتش‌سوزی نیز بالا نبود.

انتهای پیام/72026/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول