اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آتش‌سوزی انبار بازیافت مواد پلاستیکی در شهرری

انبار تفکیک و بازیافت مواد پلاستیکی در جاده ورامین دچار آتش‌سوزی شد.

آتش‌سوزی انبار بازیافت مواد پلاستیکی در شهرری

جعفر شکرانه مهربانی رئیس ایستگاه ۸۶ آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ری اظهار کرد: ساعت ۸:۲۰ صبح امروز کارگران یک انبار واقع در جاده ورامین به سمت تهران بعد از محله قلعه‌نو انتهای خیابان لوله گاز با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و از وقوع آتش سوزی در داخل این انبار خبر دادند که ستاد فرماندهی این سازمان پس از دریافت اطلاعات بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۹ و ۸۶ را به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام کرد.

وی در تشریح این حادثه گفت: در یک انبار به وسعت ۸۰۰ مترمربع با کاربری تفکیک و بازیافت مواد پلاستیکی، قسمت مسقف آن به وسعت ۲۰۰ مترمربع به علت نامعلومی دچار آتش‌سوزی شده بود که شعله‌های آتش به محوطه بیرونی انبار سرایت کرد و مقادیر زیادی از این مواد دچار آتش‌سوزی شده و شعله‌های آتش و دود از فاصله دور نیز نمایان بود.

رئیس ایستگاه ۸۶ آتش‌نشانی ادامه داد: با توجه به حجم زیاد شعله‌های آتش و مواد سوختنی در محوطه این انبار، آتش‌نشانان با رعایت موارد ایمنی و پس از مجهز شدن به دستگاه تنفسی، اقدام به قطع جریان برق و گاز این انبار کرده و پس از تقسیم شدن به چند گروه با استفاده از چندین رشته لوله اقدام به آبرسانی و مهار اولیه شعله‌های آتش کردند.

مهربانی عنوان کرد: خوشبختانه در این حادثه هیچ کدام از کارگران دچار مصدومیت نشدند و آتش‌نشانان نیز پس از خاموش کردن کامل شعله‌های آتش، موارد ایمنی انبارداری و نحوه صحیح نگهداری این مواد را متذکر شدند.

وی در پایان گفت: علت این آتش‌سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی تهران در حال بررسی است. 

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول