اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

مجموعه ورزشی سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» در اراک افتتاح شد

طی مراسمی با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسوولان محلی، مجموعه ورزشی شهید حاج قاسم سلیمانی اراک افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مجموعه ورزشی سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» در اراک افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، صبح امروز در مراسمی با حضور سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی و جمعی از مسوولان محلی مجموعه ورزشی شهید حاج قاسم سلیمانی در اراک افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این مجموعه شامل زمین چمن و زمین بسکتبال خیابانی است که به همت دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مرکزی احداث شده است.

استاندار مرکزی در این مراسم گفت: فضاها و اماکن ورزشی مکانی برای پرورش روح و فکر و جسم جوانان هستند که باید به درستی از این فضاها بهره گرفت.

سیدعلی آقازاده اظهار کرد: بیش از یک میلیارد تومان برای احداث این مجموعه ورزشی هزینه شده که جا دارد از تلاش‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای در احداث این مجموعه قدردانی شود.

وی تصریح کرد: تنها گزینه‌ای که امروز با تکیه بر آن می‌توان به خودکفایی رسید و قله‌های پیشرفت علمی و تکنولوژی را پیمود، ایستادن روی پای خود و باور داشتن شعار ما می‌توانیم است که در کنار بهره‌مندی از ظرفیت جوانان و تجهیزات می‌توان آن را محقق کرد.

استاندار مرکزی بیان داشت: با اراده و اعتقاد راسخ می‌توان راه‌های باقی مانده تا پیشرفت را با سرعت بیشتری پیمود و به استقلال و خودکفایی دست یافت.

وی با اشاره به توانمندی دانشگاه فنی و حرفه‌ای اراک در دستیابی به فناوری ساخت موتورهای هیبریدی بیان کرد: جای بسی خوشحالی است که دانشگاه در حال آموزش این حرفه به برخی دانشجویان منتخب است چرا که این اقدام، موفقیت چشمگیری برای این دانشگاه و صنعت استان مرکزی به حساب می‌آید.

آقازاده از آمادگی استانداری مرکزی برای اعزام تیم کارشناسی ویژه حمایت از دانشجویان این دانشگاه و حمایت از این مجموعه خبر داد.

انتهای پیام/ 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول