اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درخواست دانشجویان برای برگزاری مراسم تشییع شهدا در منطقه طوس

تشکل‌های دانشجویی مشهد از سرپرست استانداری خراسان رضوی درخواست کردند تا بنا بر شواهد روزهای اخیر که محدودیت تشییع و تجمع در منطقه طوس مشهد وجود ندارد جهت تکریم و وداع با شهدا مراسم تشییع پیکر مقدس آنان در در منطقه طوس برگزار شود.

درخواست دانشجویان برای برگزاری مراسم تشییع شهدا در منطقه طوس

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، تشکل‌های دانشجویی مشهد از سرپرست استانداری خراسان رضوی درخواست کردند تا بنا بر شواهد روزهای اخیر که محدودیت تشییع و تجمع در منطقه طوس مشهد وجود ندارد جهت تکریم و وداع با شهدا مراسم تشییع پیکر مقدس آنان در  در منطقه طوس برگزار شود.

متن این درخواست در ادامه آمده است: 

جناب آقای جعفری

سرپرست محترم استانداری خراسان رضوی 

با سلام و احترام

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم، احتراما مطلع شدیم در آستانه رحلت نبی معظم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) و همچنین شهادت حضرت علی بن الموسی الرضا (ع) دوباره دیار علویان معطر به عطر شهدای مدافع حرم شد.

کبوتران خونین بال کربلای خان طومان آرمیده در سرزمین بلا دیده شام، که با اقتدا به علمدار دشت نینوا، جان خویش را در طبق اخلاص گذاشتند، حال پس از قریب به پنج سال  پیکر مطهر شهیدان رضا حاجی زاده، علی عابدینی، محمد بلباسی و حسن رجایی‌فر، پس از تفحص و تطبیق نمونه DNA در مرکز ژنتیک سپاه، شناسایی و بر طبق برنامه ریزی‌های به عمل آمده، صبح دوشنبه ۲۱ مهرماه برای طواف و زیارت حرم مطهر امام رئوف حضرت علی بن الموسی الرضا (ع) عازم مشهد مقدس می‌شوند.

لذا با توجه به محدودیت‌های کنونی به دلیل شیوع بیماری کرونا از آنجا که بنا به شواهد روزهای اخیر ، محدودیت تشییع و تجمع در منطقه طوس مشهد وجود ندارد تقاضا داریم جهت تکریم مقام این عزیزان گلگون کفن و وداع باشکوه با شهدای عزیز ، مراسم تشییع پیکر مقدس ایشان را در منطقه طوس قرار دهید تا دلدادگان ایثار و شهادت جهت ادای دین به شهدا و بدور از نقض محدودیت‌ها، حضور باشکوهی داشته باشند.
ما جوانان و دانشجویان انقلابی مشهد مشتاقانه منتظر مجوز ستاد استانی مبارزه با کرونا هستیم.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان و جمعی از تشکلهای دانشجویی مشهد مقدس

انتهای پیام/70039

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول