اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آغاز پروژه های اجرایی جهت کاهش مشکلات آب تابستان 1400در 80نقطه شهری وروستایی

پروژه های اجرایی جهت کاهش مشکلات آب تابستان 1400در 80نقطه شهری و روستایی آغاز شد.

آغاز پروژه های اجرایی جهت کاهش مشکلات آب تابستان 1400در 80نقطه شهری وروستایی

 به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی آبفای خراسان رضوی مدیرعامل آبفا خراسان رضوی در جلسه بررسی پروژه های تنش آبی ، پایداری و ارتقاء کیفی آب در شهرها و روستاهای استان خراسان رضوی اظهار کرد:  انتقال آب از سد بار به نیشابور ، سد دوستی به سرخس و سد تبارک آباد به قوچان،در صورت اجرا و یا تکمیل  این پروژه ها می تواند بخشی از مشکلات فعلی را مرتفع کند.

سیدابراهیم علوی بیان کرد: جداسازی مصارف شرب از بهداشتی در گناباد، کاخک وبیدخت،نوسازی بخشی از خط انتقال آب به شهر گناباد ، تعذیه مصنوعی چاه های آب شرب در گیسورگناباد، جابجایی 5 حلقه چاه در تربت جام،فاز دوم طرح آبرسانی از دشت بفره به سبزار، و تجهیز سه حلقه چاه در گلبهار، تغییر سایز خط انتقال قنات نوبهار بردسکن دیگر پروژه های هستند که می توانند بخشی از مشکلات آبی استان را رفع کنند.

مدیر کل نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آبفا کشور هم اظهار داشت : شرکت آبفا خراسان رضوی ، تابستان امسال و پیک مصرف را با وجود نارسائی های فراوان با کمترین مشکل پشت سرگذاشت.

علی رضا طباطبائی افزود: عملکرد ان دسته از مدیران شرکت های آب و فاضلاب کشور که تانستان 99 را با موفقیت سپری کردند شایسته تقدیر است.

 انتهای پیام/۷۰۰۴۵

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول