اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۲۹ پروژه آموزشی و ورزشی در سمنان بهره‌برداری می‌شود

معاون فنی و اجرایی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان از بهره‌برداری ۲۹ پروژه آموزشی و ورزشی در این استان با ۲۰۲ کلاس درس و ۴۱ هزار مترمربع زیربنا تا پایان امسال خبر داد.

۲۹ پروژه آموزشی و ورزشی در سمنان بهره‌برداری می‌شود

امیرحسین قزوینیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: باید تلاش شود تا مردم به نظام آموزش و پرورش با دیده همراهی، کمک و مشارکت نگاه کنند؛ چراکه آینده ما در آموزش و پرورش شکل می‌گیرد.

او اضافه کرد: ۹۹ پروژه آموزشی و ورزشی در استان سمنان در حال احداث است که ۷۴۶ کلاس درس دارند و ۱۵۳ هزار مترمربع به زیربنای فضاهای آموزشی و ورزشی استان سمنان می‌افزایند.

معاون فنی و اجرایی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان ادامه داد: ۴۸ پروژه نیمه‌تمام در این حوزه در استان سمنان وجود داشته و مطالعه و طراحی ۵۱ پروژه جدید نیز انجام شده است و در دستور کار قرار دارد.

قزوینیان با بیان اینکه ۵۷ پروژه در دست احداث اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با ۴۷۰ کلاس درس و ۸۷ هزار مترمربع زیربنا جزو پروژه‌های «ملی» است، اضافه کرد: همچنین ۴۰ پروژه «استانی» با ۲۵۸ کلاس درس و ۶۳ هزار مترمربع زیربنا در استان سمنان در دست اجرا قرار دارد.

او بیان کرد: دو پروژه تمام خیری با ۱۸ کلاس درس و سه هزار مترمربع زیربنا نیز در استان سمنان در دست احداث است.

معاون فنی و اجرایی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با اشاره به تجهیزات موردنیاز مدارس استان سمنان اظهار کرد: در حوزه اختصاص تجهیزات آموزشی و کمک‌آموزشی به مدارس این استان، در سال گذشته اقدامات خوبی انجام شده و شاهد رشد ۱۶۷ درصدی در اختصاص اعتبارات ملی در این حوزه بوده‌ایم.

قزوینیان گفت: همچنین اعتبارات استانی در این بخش هزینه شده است و افزایش رفاه همکاران و دانش‌آموزان در این حوزه در دستور کار جدی قرار دارد.

او با بیان اینکه در سال جاری ۲۹ پروژه با ۲۰۲ کلاس درس و ۴۱ هزار مترمربع زیربنا در استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: این پروژه‌ها تا پایان امسال بهره‌برداری می‌شود که در نهایت شاهد رشد ۱۲۰ درصدی در تحویل پروژه‌های در دست احداث به آموزش و پرورش این استان خواهیم بود.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول