اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

بدشانسی ملوانان/پارگی رباط صلیبی هافبک ملوان تائید شد

پزشک تیم ملوان پس از معاینه و ام آر آی، پارگی رباط صلیبی مهاجم این تیم را تائید کرد.

بدشانسی ملوانان/پارگی رباط صلیبی هافبک ملوان تائید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدرضا نقدی پور هافبک چپ ملوان در بازی هفته گذشته مقابل ملوان ب در اواسط بازی به دلیل آسیب‌دیدگی ناگهانی قادر به ادامه بازی نبود و دکتر صیاد پزشک تیم ملوان پس از معاینه و ام آر آی گفت: متأسفانه درصحنه موردنظر به دلیل آسیب پای تکیه‌گاه رباط صلیبی این بازیکن دچار پارگی شده است.

محمدرضا نقدی پور محصول آکادمی ملوان بندرانزلی است که از امیدهای ملوان با نظر امیر قلعه‌نویی در سال ۱۳۹۴ به بزرگ‌سالان ملوان اضافه شد و با رفتن قلعه‌نویی توسط حمید استیلی از بزرگ‌سالان کنار گذاشته شد تا بازیکنان مدنظر خود را به ملوان اضافه کند.

نقدی پور با روی کار آمدن محمد احمدزاده مجدد به بزرگ‌سالان اضافه شد ولی به دلیل شرایط بحرانی آن روزهای ملوان محمد احمدزاده از وی استفاده نکرد و در پایان فصل ملوان به لیگ یک سقوط کرد.

 وی با سرمربی گری محمد مایلی کهن دوباره به تیم بزرگ‌سالان دعوت شد و بازی‌های درخشانی را برای ملوان به نمایش گذاشت و  شاگرد مربیانی همچون: نادر دست‌نشان، فرهاد پور غلامی، نادر عزت الهی و محمد احمدزاده بود.

نقدی پور در فصل گذشته یک نیم‌فصل به مس کرمان پیوست و با توجه به شرایط نامناسب و بحرانی تیم ملوان به این تیم بازگشت تا بتواند به ملوانان برای بقا در لیگ یک کمک نماید.

قرعه‌کشی لیگ یک باشگاه‌های کشور فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ روز سه‌شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵ در سالن آمفی‌تئاتر هتل آکادمی ملی فوتبال برگزار می‌شود و ملوانان منتظر هستند رقبای خود در لیگ دسته یک فوتبال را بشناسند.

مسابقات لیگ یک‌فصل آینده از روز ۲۶ آبان آغاز می‌شود و از استان گیلان ملوان بندر انزلی، داماش، شهرداری آستارا و چوکا تالش حضور دارند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول