اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

چالش‌های کرونا برای دانش‌آموزان اول ابتدایی

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: اول ابتدایی یکی از پرچالش‌ترین پایه‌های تحصیلی است و امسال اگر استان در شرایط همه‌گیری ویروس کرونا در وضعیت قرمز باقی بماند، تنگناهای خاص خود را نیز ایجاد خواهد کرد.

چالش‌های کرونا برای دانش‌آموزان اول ابتدایی

محمد دستورانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: سنجش سلامت کودکان اول ابتدایی اجرایی شده است و در کشور، از نظر نوبت‌دهی الکترونیکی رتبه نخست را در اختیار داریم.

او گفت: با احتساب مهاجران و اتباع خارجی مستقر در استان سمنان، ۱۰۷ درصد نوبت‌دهی به‌صورت الکترونیکی انجام شده است تا سنجش سلامت دانش‌آموزان در این استان انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه ۱۱ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در پایه اول ابتدایی امسال وارد مدارس این استان شده‌اند، افزود: پایه اول ابتدایی یکی از پرچالش‌ترین پایه‌های تحصیلی است و امسال اگر استان در شرایط همه‌گیری ویروس کرونا در وضعیت قرمز باقی بماند، تنگناهای خاص خود را نیز ایجاد خواهد کرد.

دستورانی ادامه داد: امسال سامانه ثبت‌نام الکترونیکی در مدارسی که متقاضیان زیادی برای ثبت‌نام داشتند، راه‌اندازی شد تا مردم ساعت‌ها در صف نمانند و امیدواریم این سامانه هر چه سریع‌تر مراحل تکمیلی خود را نیز طی کند.

او بیان کرد: ۵۰ هزار نفرساعت به دانش‌آموزان، معلمان و اولیا در سال تحصیلی گذشته آموزش داده شده است تا در حوزه هدایت تحصیلی، انتخاب رشته‌های مناسبی داشته باشند.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول