اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

همه مددجویان مرکز سالمندان نیشابور به کرونا مبتلا شدند/ فوت یکی از سالمندان بر اثر کرونا

رئیس علوم پزشکی نیشابور از ابتلای همه ۷۵ سالمند مرکز توانبخشی امام علی(ع) نیشابور و جان باختن یکی از این سالمندان مبتلا به ویروس کروناخبر داد.

همه مددجویان مرکز سالمندان نیشابور به کرونا مبتلا شدند/ فوت یکی از سالمندان بر اثر کرونا

محسن عظیمی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: تست کرونای تمامی ۷۵ مددجوی مرکز سالمندان امام علی(ع) مثبت شده که از این تعداد، ۱۲ بیمار بدحال در بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور بستری شدند.

رئیس علوم پزشکی نیشابور با بیان اینکه یکی از این مبتلایان بستری جان باخته است، گفت: به زودی دلایل بروز همه‌گیری کرونا در مرکز سالمندان را اعلام می‌کنیم.

وی تصریح کرد: اگر بحران مرکز سالمندان علی ابن ابیطالب تکرار شود، ما امکان ارائه هیچ خدمتی را نداریم.

عظیمی‌نژاد با اشاره به اینکه فضای بیمارستانی موجود در نیشابور از نظر نیروی انسانی و تجهیزات کامل است، ادامه داد: در حال حاضر ظرفیت بیمارستان و فضای درمانی پر از بیمار است، بنابراین اگر بحران دیگری اتفاق بیفتد، یقینا نیشابور با عدم فضای درمانی و نیروی انسانی مواجه خواهد شد.

رئیس علوم پزشکی نیشابور با تاکید بر ضرورت استفاده از ماسک، بیان کرد: باید محدودیت‌های بسیار شدیدی در نیشابور اعمال شود، بپذیریم که وارد بحران شده‌ایم و ویروس کرونا به هیچ کس رحم نمی‌کند.

عظیمی‌نژاد بیان کرد: امکانات و زیرساخت‌های نیشابور بسیار محدود است و ما توان ارائه خدمات درمانی بیش از این را به شهروندان نداریم.
انتهای پیام/ ۷۰۰۳۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول